Terug naar overzicht
http://www.misboekjemaken.be/ Veel succes!
Wij kregen van onze priester een richtdocument met teksten om uit te kiezen, en een aantal misboekjes als voorbeeld. Misschien moeten jullie dit ook eens vragen? Ik vond op internet ook nog zo'n richtdocument, van het catechesehuis in Brussel of zoiets. Misschien vind je dit ook nog wel terug? Stonden ook wel veel leuke teksten in.
Als je me je emailadres geeft wil ik je gerust het onze doormailen! Was zonder eucharistie wel.
ik wil het onze ook gerust doormailen hoor !grtjs
Oh dankjewel alvast!Mijn e-mailadres: justinevdb.3@gmail.comBedankt voor de tip van het Misboekje, maar 27 euro voor een e-book vind ik nu wel precies wat veel :S
Fout in e-mailadres!Justinevdb.39@gmail.com
Op www.misboekjemaken.be kan je ook al de inhoudstafel opvragen, dat alleen al vond ik superhandig.Voor de rest vind ik het boek zijn geld waard, heeft me heel wat kopzorgen bespaard :-) En af en toe heel mooie tekstjes op www.facebook.com/misboekje, echt tof om te liken en te volgen :-)
Op www.misboekjemaken.be kan je ook al de inhoudstafel opvragen, dat alleen al vond ik superhandig.
Voor de rest vind ik het boek zijn geld waard, heeft me heel wat kopzorgen bespaard :-) En af en toe heel mooie tekstjes op www.facebook.com/misboekje, echt tof om te liken en te volgen :-)
Hier zijn voorbeeldjes ook welkom! Weet niet goed waar te beginnen..Alvast bedankt!Katrien.lijnen@hotmail.com