Terug naar overzicht
Hallo iedereen!
Ook mijn zoektocht naar een geschikte locatie voor ons huwelijksfeest is al een paar weken bezig! Momenteel gaat onze voorkeur uit naar Elzenveld in Antwerpen en De Groene Jager in Brasschaat.
Hebben jullie al ervaring met deze locaties (zelf getrouwd of naar een trouwfeest geweest)? De locaties zijn beide zowel binnen als buiten erg mooi, maar ik ken niemand die daar reeds op een (trouw)feest geweest is en zou graag wat persoonlijke bevindingen hebben!
Of zijn er nog andere feestzalen een aanrader? We zijn al bij Hof van Reyen en Hof van Beatrijs geweest, maar kennissen waren daar niet zo tevreden van. Ook 's Graevenhof zijn we eens gaan kijken, maar die zijn naar mijn zin niet flexibel genoeg :)
Een must voor ons is een mooie tuin zodat we bij goed weer buiten onze ceremonie en de receptie kunnen doen, en een feestzaal waar ongeveer 100 gasten kunnen dineren.
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Groetjes,
Sofie
Maekelhoeve?
Beste Sofie, Hof van Nazareth in Lier, ligt naast hof van Beatrijs.Zeer mooi aangelegde tuin, vriendelijk personeel...afgelopen vrijdag nog een huwelijksreportage gehad, en voor mij persoonlijk één van de betere zalen van deze regio.in volgend album vindt je alvast een paar foto's:https://www.facebook.com/media/set/?set=a.9167771783644... mvg, MarcM-pictures
kasteel van brasschaat?
Zaal Familia in Nijlen?
Hey iedereen! Bedankt voor de reacties! De keuze is uiteindelijk toch op de Groene Jager (Brasschaat) gevallen De feestzaal van Het Elzenveld in Antwerpen leek me voor onze trouw echt wel te groot, en in het Hof van Nazareth zag ik er tegenop de locatie te moeten "delen" met een ander trouwkoppen, vandaar dat we voor de exclusiviteit bij de Groene Jager hebben gekozen! Ik ben echt blij dat de beslissing gevallen is en we verder kunnen met plannen en organiseren! Ik hou jullie op de hoogte met verdere vorderingen! Groetjes!Sofie
Hey iedereen!
Bedankt voor de reacties! De keuze is uiteindelijk toch op de Groene Jager (Brasschaat) gevallen
De feestzaal van Het Elzenveld in Antwerpen leek me voor onze trouw echt wel te groot, en in het Hof van Nazareth zag ik er tegenop de locatie te moeten "delen" met een ander trouwkoppen, vandaar dat we voor de exclusiviteit bij de Groene Jager hebben gekozen! Ik ben echt blij dat de beslissing gevallen is en we verder kunnen met plannen en organiseren!
Ik hou jullie op de hoogte met verdere vorderingen!
Groetjes!
Sofie, Wij waren onlangs te gast op een trouwfeest in De Groene Jager. Was een zeer mooi en verzorgd huwelijk! Het koppel was achteraf ook zeer tevreden over alles. Ik denk dat je een goede keuze hebt gemaakt!!Succes!!
Hey Kenny! Bedankt voor je reactie! Echt leuk om dit te horen, een extra geruststelling en ik kijk er nu nog meer naar uit! :-D Waar geven jullie je feest? Groetjes, en ook aan jullie nog veel succes!
Hey Sofie!! Wij zijn nog steeds op zoek naar een zaal. Hebben alle mogelijke zalen afgelopen en her en der een optie genomen. We zijn nu aan het vergelijken wat we waar willen doen. Staan nog voor een moeilijke beslissing!
Hey Kenny, Inderdaad een moeilijke beslissing! Ik ben blij dat we daar voorbij zijn Laat zeker weten wat het geworden is, als jullie zover zijn!Succes, en vooral veel plezier!
Hey Kenny,
Inderdaad een moeilijke beslissing! Ik ben blij dat we daar voorbij zijn Laat zeker weten wat het geworden is, als jullie zover zijn!
Succes, en vooral veel plezier!