Terug naar overzicht
Ik denk dat je in het Kruidvat of zo wel leuke geschenkpakketjes kan vinden. De weken na moederdag doen ze daar hun stock weg.Veel plezier zaterdag !
Van die staaltjes zijn ook wel leuk he, testertjes parfum enzo! Misschien eens vragen in de parfumerie :-) en zo nog andere ’prulletjes’ he: zeepjes, lippenbalsem, papieren zakdoekjes, een leuk notaboekje, snoepjes, ... in het Kruidvat inderdaad misschien eens gaan zien. Dikwijls vind je zo ook wel leuke prulletjes bij de Action of Wibra ofzo voor weinig geld :-)Veel succes ermee!
Als het een wild feestje wordt: een flesje water en een dafalgan?
Ik ga denk ik een flesje nagellakjes halen tegen dan.. Liefst goud en dan hang ik er een labeltje aan met 'you are golden' vond ik wel een tof ideetje.
Ik had in de casa twee wijnglazen (met roze steel) gehaald en die gevuld met roze steentjes en daarin een roze nagellak met een vijltje eraan. Idee van pinterest gezien.Dit was boor mijn twee bruidsmeiden die het hadden geregeld. De andere meiden kregen elk een shotglas ( ook casa) in flashy kleuren zodat ze mee met mij konden drinken.Groetjes
Bedankt voor de tips. Deze middag ga ik even het stad in om iets leuk te vinden!