Terug naar overzicht
Volgens mij kan je best eind september, begin oktober beginnen uitkijken. Althans, dat is wat ik in verschillende bruidswinkels heb vernomen. Wij trouwen in augustus 2016 en ik heb reeds in twee verschillende winkels bruidskledij gepast. Mijn zoektocht heb ik nu even stilgelegd tot september/oktober en dit inderdaad voor de nieuwe collectie.
Ik ben begin oktober 2014 voor mijn jurk gaan kijken, voor komende zaterdag te trouwen. Toen was er nog de collectie van 20014 in de winkel, en die van 2015 was er ook al. Ik had dus een dubbele collectie om uit te kiezen :). Zij zeiden dat eind september - midden november de ideale periode is, omdat ze dan nog met de twee collecties zitten en je dus extra veel keuze hebt!
Wij trouwen ook op 18/6/2016, ik heb mijn kleed al gevonden in januari.Ideaal is inderdaad rond november want dan zitten ze met 2 collecties, rond januari is er ook solden in de bruidscollectie.Succes met de zoektocht !
Oktober/November zal de collectie 2016 wel binnen zijn. Dat geldt ook met bruidsschoenen. :-) M'n jurk heb ik al van December, collectie 2015. Nu ben ik stilaan op zoek naar schoenen..