Terug naar overzicht
Couture Ann in Aalst? Ben je tevreden van de service/retouches. Ik heb mijn kleed daar ook besteld maar ben ondertussen al 10kg afgevallen, dus ik hoop dat ze goeie retouches kunnen doen!Ik ben blij voor jou dat je alles onder controle hebt!
Couture Ann in Aalst? Ben je tevreden van de service/retouches. Ik heb mijn kleed daar ook besteld maar ben ondertussen al 10kg afgevallen, dus ik hoop dat ze goeie retouches kunnen doen!
Ik ben blij voor jou dat je alles onder controle hebt!
Wow, je hebt je jurk al goed op tijd thuis hangen :). Ik herken je zalige gevoel wel hoor, ik ben gisteren mijn jurk gaan afhalen, hangt in de slaapkamer van mijn ouders, en ik ben gisterenavond al een aantal keer gepasseerd ;-). Ik ben blij dat ik maar tot overmorgen moet wachten om hem aan te trekken!!
Ik ben vorig jaar gehuwd en mijn bruidsjurk kwam ook van bij Couture Ann. Laat ons de gulden middenweg houden / ze kennen perfect hun werk maar zijn in de regio de enigste die Ladybird verkopen en dat weten ze.....Hoewel ik niet vermagerd was of niet echt verdikt waren mijn retouches duurder uitgevallen dan oorspronkelijk voorzien maar ik heb daar niks over gezegd of geklaagd. De jurk was uiteindelijk perfect zoals ze moest zijn en dat is wat telt.Bij Couture Ann zijn de meningen verdeeld: evenveel pro's als contra's. Maar dat zal zo voor iedere winkel zijn zekerst?
Ik ben vorig jaar gehuwd en mijn bruidsjurk kwam ook van bij Couture Ann.
Laat ons de gulden middenweg houden / ze kennen perfect hun werk maar zijn in de regio de enigste die Ladybird verkopen en dat weten ze.....
Hoewel ik niet vermagerd was of niet echt verdikt waren mijn retouches duurder uitgevallen dan oorspronkelijk voorzien maar ik heb daar niks over gezegd of geklaagd. De jurk was uiteindelijk perfect zoals ze moest zijn en dat is wat telt.
Bij Couture Ann zijn de meningen verdeeld: evenveel pro's als contra's. Maar dat zal zo voor iedere winkel zijn zekerst?
hey,ik heb mijn kleed al gekozen en haar overduidelijk gemaakt dat ik nog zeker 15 kilo zal afvallen. Ik ben gestart met weightwatchers om de zwangerschapskilo's en nog wat extra weg te werken. Ze heeft gezegd dat dit geen probleem was. Ik heb meermaals gevraagd van bestel je dan niet beter een kleinere maat maar dat risico nemen ze blijkbaar niet. Mss terecht :). Ze garandeerde me dat dit geen probleem was. Ik heb nochtans heel hard doorgedramd maar ze zei dat ze me nooit naar buiten zou laten gaan als het kleed niet perfect zat omdat dit geen goede reclame is. Ik heb ook een vriendin wiens mama heel hard geschommeld heeft in gewicht en dit hebben ze ook mooi opgelost. Je hoort idd veel meningen over haar. Ze is correct maar commercieel he. De verkoopster is zachter vind ik maar je moet er niet zo heel vaak naartoe dus trek ik me daar niet veel van aan.
Idd wat elke verteld klopt, de retouches waren naar mijn mening wel wat duur,kleed Inkorten alsook aan de schouders 160€ ik weet natuurlijk niet hoeveel tijd hier inkruipt.Voor de rest was ik wel tevreden ze kennen hun vak en kleed is prachtig! Grtjes
Bedankt voor de info dames.Sofie: Nog veel success en ik zal duimen voor prachtig weer!
Bedankt voor de info dames.
Sofie: Nog veel success en ik zal duimen voor prachtig weer!