Nu Online
Momenteel zijn er 673 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ringen&jurk

20-5-2015 21:31:05
Hey,
Vandaag mijn jurk opgehaald bij couture ann, hier heb ik zoooooo naar uitgekeken MIJN jurk hangt in MIJN kast 😍
Onze ringen hebben ze vorige week komen leveren,wat zijn ze prachtig😍
Jaja het begint te korten. Juist van onze huwelijkskaars moet ik dringend werk maken,
Voor de rest hebben we alles onder controle.....denk ik......hoop ik
Grtjes Sofie

Sofie
27-6-2015
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 674

inge
7-5-2016
 Meld misbruik21-5-2015 10:36:35

Couture Ann in Aalst? Ben je tevreden van de service/retouches. Ik heb mijn kleed daar ook besteld maar ben ondertussen al 10kg afgevallen, dus ik hoop dat ze goeie retouches kunnen doen!

Ik ben blij voor jou dat je alles onder controle hebt!

Katrien
23-5-2015
 Meld misbruik21-5-2015 13:09:11

Wow, je hebt je jurk al goed op tijd thuis hangen :). Ik herken je zalige gevoel wel hoor, ik ben gisteren mijn jurk gaan afhalen, hangt in de slaapkamer van mijn ouders, en ik ben gisterenavond al een aantal keer gepasseerd ;-).

Ik ben blij dat ik maar tot overmorgen moet wachten om hem aan te trekken!!

Elke
7-6-2014
 Meld misbruik21-5-2015 16:14:48

Ik ben vorig jaar gehuwd en mijn bruidsjurk kwam ook van bij Couture Ann.

Laat ons de gulden middenweg houden / ze kennen perfect hun werk maar zijn in de regio de enigste die Ladybird verkopen en dat weten ze.....

Hoewel ik niet vermagerd was of niet echt verdikt waren mijn retouches duurder uitgevallen dan oorspronkelijk voorzien maar ik heb daar niks over gezegd of geklaagd. De jurk was uiteindelijk perfect zoals ze moest zijn en dat is wat telt.

Bij Couture Ann zijn de meningen verdeeld: evenveel pro's als contra's. Maar dat zal zo voor iedere winkel zijn zekerst?

Ines
2-7-2016
 Meld misbruik21-5-2015 18:09:30

hey,

ik heb mijn kleed al gekozen en haar overduidelijk gemaakt dat ik nog zeker 15 kilo zal afvallen. Ik ben gestart met weightwatchers om de zwangerschapskilo's en nog wat extra weg te werken.
Ze heeft gezegd dat dit geen probleem was. Ik heb meermaals gevraagd van bestel je dan niet beter een kleinere maat maar dat risico nemen ze blijkbaar niet. Mss terecht :). Ze garandeerde me dat dit geen probleem was. Ik heb nochtans heel hard doorgedramd maar ze zei dat ze me nooit naar buiten zou laten gaan als het kleed niet perfect zat omdat dit geen goede reclame is. Ik heb ook een vriendin wiens mama heel hard geschommeld heeft in gewicht en dit hebben ze ook mooi opgelost.

Je hoort idd veel meningen over haar. Ze is correct maar commercieel he. De verkoopster is zachter vind ik maar je moet er niet zo heel vaak naartoe dus trek ik me daar niet veel van aan.

Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik21-5-2015 21:16:19

Idd wat elke verteld klopt, de retouches waren naar mijn mening wel wat duur,kleed
Inkorten alsook aan de schouders 160€ ik weet natuurlijk niet hoeveel tijd hier inkruipt.
Voor de rest was ik wel tevreden ze kennen hun vak en kleed is prachtig!
Grtjes

inge
7-5-2016
 Meld misbruik22-5-2015 14:34:59

Bedankt voor de info dames.

Sofie: Nog veel success en ik zal duimen voor prachtig weer!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...