Terug naar overzicht
Dag Sylvieik ben in de outlet geweest en heb daar meteen mijn goesting gevonden. Ik vond de ontvangst en de hulp zeer aangenaam. Voor mij een aanrader;)Groetjes
Jep, kan dat beamen. Ik ben ook in de outlet geweest. Ook mijn ding gevonden maar omdat het nog boven mijn budget was, heb ik het daar niet gekocht. Maar wel heel vriendelijke mensen die u direct op weg helpen, zonder afspraak (die outlet toch, gewone winkel weet ik niet).
Eeeejkes.Ik ben eerst naar een aantal andere winkels geweest maar ik hou ni zo van die boetieks. Ik ben dan vervolgens naar ann&john outlet geweest en voelde mij direct op mijn gemak. Kei lieve mensen en ze stonden niet constant op mijn vingers te zien. Ik heb daar mijn trouwkleed gekocht.Een aanrader :-)
Is het zo dat van iedere jurk maar 1 maar is? Heb je extra moeten betalen voor het inmaken ofzo..
Er kunnen meerdere maten van 1 jurk zijn. Hangt af van wat er overblijft natuurlijk. Voor retouches komt er wel wat bij, maar ze zeggen je op voorhand wat de maximum kosten zijn.
ik heb mijn droomkleed daar gevonden. het zijn zeer mooie jurken, en de verkoopsters zijn zeer vriendelijk en niet opdringerig.retouches zijn tussen 50-150€ max.Het is zeker een aanrader !groetjes
Idd klopt allemaal wat ze hier zeggen. Ik ben er gisteren geweest en ben er super ontvangen, super vriendelijke meisjes en niet opdringerig. Je mag rustig rondkijken en aanwijzen wat je wil passen. Ik heb er een prachtige jurk gevonden voor maar 699 euro Alle prijzen hangen er direct aan dus je weet direct wat de jurk kost je hebt verschillende etiketten de witten kunnen ze niet meer bestellen die met kleur wel. Je moet jet wel direct betalen en al meenemen en dan geven ze je de gegevens van hun vast naaister voor het korter en of kleiner te maken en deze kosten lopen tussen de 50 en de 150 euro naar gelang wat moet gebeuren.Ik zeg echt een aanrader voor mensen met een beperkt budget en anders ook
Idd klopt allemaal wat ze hier zeggen.
Ik ben er gisteren geweest en ben er super ontvangen, super vriendelijke meisjes en niet opdringerig. Je mag rustig rondkijken en aanwijzen wat je wil passen. Ik heb er een prachtige jurk gevonden voor maar 699 euro Alle prijzen hangen er direct aan dus je weet direct wat de jurk kost je hebt verschillende etiketten de witten kunnen ze niet meer bestellen die met kleur wel. Je moet jet wel direct betalen en al meenemen en dan geven ze je de gegevens van hun vast naaister voor het korter en of kleiner te maken en deze kosten lopen tussen de 50 en de 150 euro naar gelang wat moet gebeuren.
Ik zeg echt een aanrader voor mensen met een beperkt budget en anders ook