Nu Online
Momenteel zijn er 667 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

stress loopt hoog op

22-5-2015 13:03:34
Met nog 77 dagen op onze teller begin ik al te stressen en zit ik constant te piekeren en ook in mijn slaap waardoor ik nu vaak wakker word. Ik weet ik moet niet stressen. Het enige wat nog moet is de oudste dochter en de zoon kleden en mijn proefkapsel en die van de twee dochters. Maar toch. Vandaag onze tafelindeling doorgegeven en dan vraag je je af doe ik er goed aan om zoveel tafels te gebruiken en wat als er mensen samen moeten zitten die elkaar niet kunnen luchten? Gaat iedereen mijn trouwkleedje mooi vinden, want ik vind het een knap kleed en mijn getuigen ook en ik straalde erin en het past bij mijn figuurtje? Al die vragen en twijfels zot word ik ervan. Iedereen die je kalmeert en zegt komt goed het gaat een leuke dag worden en als je iets vergeet zal alleen jij dat weten en niemand anders. Zuchten en denken, ja wadde. Eerst nog mijn vrijgezellenavond op 18 julli waar ik niks van mag weten en ik ben zo iemand ik wil de punten tjes op de I voor minder ga ik niet dus die onzekerheid niet weten wat mij die dag te gebeuren staat en iedereen die lacht op het werk en mij niks mogen zeggen. Iedereen hun mond is gesnoerd. Ach ja laat het op mij afkomen en genieten.

cindy
8-8-2015
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 652

Karen
30-5-2015
 Meld misbruik22-5-2015 23:23:09

Ik herken het volledig! Ik denk dat ik zelfs meer stress had voor de vrijgezellen dat voor de trouw volgende week.
Iedereen die fluisterd en giechelt en dan de inside-jokes onderling, verschrikkelijk :)
Uiteindelijk is de dag wel super goed meegevallen, en achteraf denk je dan: stom datk mij zo druk heb gemaakt, maarja daar kan je dus niets aan doen :)

cindy
8-8-2015
 Meld misbruik23-5-2015 6:08:58

Klopt op werk zie je ze giechelen en denk je wat gaan we doen en ze hebben instructies gekregen dat ze niks mogen zeggen en al een lijst met wat er gaat gebeuren. Zal het op me af moeten laten komen want niet simpel is bij mij. Maar ik vertrouw mijn getuigen die al 20 jaar mijn beste vriendin is. Komt goed.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...