TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Cedric
|
23-5-2015 19:10:40
Veronique,
Mijn ervaring als huwelijksfotografe kan je alleen maar vertellen dat veel bruidjes sneakers en ander soort schoeisel dragen onder hun rokken. Of het nu van het begin van de dag is of later op de avond.
Gewoon doen waar JIJ je goed bij voelt!
Grtjs,
Isabelle Cedric Alexandre Photography
|
|
ine
1-8-2015
|
23-5-2015 19:47:53
Ik ga dit doen :)
|
|
Céline
9-5-2015
|
23-5-2015 20:31:50
Ik heb mijn witte sneakers aangedaan van zodra de openingsdans voorbij was :-) Je moet er wel rekening mee houden dat je kleed dan wat te lang wordt omdat het op hakschoenen is aangepast... was niet echt praktisch!
|
|
Elien
|
23-5-2015 21:09:33
Ik heb ook al gele vans gekocht ;) En ik ga ze tussendoor aandoen want ik kan zelf niet lang stilstaand rechtstaan dus dan wissel ik liever af. Van mij mogen ze dan de hakken wel zien onder het kleed dus denk ik dat het ga laten afspelden op sneakerniveau ;)
|
|
Tiny
20-6-2015
|
23-5-2015 22:04:07
Ik heb voor overdag schoenen met een hakje van 3cm en voor 's avonds heb ik sneakers.
|
|
Mich
4-7-2015
|
23-5-2015 23:13:17
Ik wilde aanvankelijk all stars laten maken voor het dansfeest, zowel voor mij als voor mijn ventje. Maar hij wilde niet :-p dus overdag zijn het mijn supermooie gouden high heels en ik hoop ’s avonds ook nog, maar als plan B heb ik mij dan maar sandaaltjes met diamantjes aangeschaft ipv sneakers... maar vind het wel jammer eigenlijk.
|
|
Stephanie
21-1-2017
|
24-5-2015 11:12:08
Ik ben serieus aan het overwegen gewoon witte Vans te dragen onder mijn kleed =) . Ik ben geen hakken-drager, helaas. Ik vind hakken écht prachtig, maar kan ze nooit lang dragen, zelfs niet met kleine hak. En als mijn voeten pijn beginnen doen, word ik gewoon doodongelukkig =) ... Dus liever comfortabele schoenen!
|
|
Kiekske
14-6-2014
|
24-5-2015 14:28:47
Bij het minste dat ik 1 cm hak draag heb ik na een half uur rugpijn en na een tijd ook pijn aan mijn voeten.
Ik heb het met mijn trouw geprobeerd (sandalen met een hak van 3 cm ofzo), maar na een uur of 1.5 à 2 verging ik toch echt wel te hard van de pijn. Blij dat ik mijn sneakers nog mee had!
Bij de foto's 's middags heb ik er wel een erezaak van gemaakt om dat op hakken te doen. (Kort daarna heb ik ze tot 5 minuten voor 't avondgedeelte uitgesmeten.)
|
|
Tanja
14-8-2014
|
24-5-2015 17:31:54
Doen! Ik heb all stars laten personaliseren. Overdag een mooi hakje, Savonds m'n all stars. Kleed valt dan idd langer. Dit hebben we opgelost door Savonds een hoepelrok onder m'n kleed te doen. Heel de avond goed kunnen dansen al der pijnlijke voeten. Zalig!
Groetjes Tanja
|
|
Tanja
14-8-2014
|
24-5-2015 17:33:27
Moet dus zijn: zonder pijnlijke voeten :)
|
|
Jolien
5-9-2015
|
24-5-2015 22:39:50
Ik trouw op all stars. Deze heb ik zelf gepersonaliseerd. Mijn vriend draagt geklede schoenen. Hij is echt geen fan van sneakers dusja. Maar wij vertrekken de volgende dag op reis waardoor ik echt geen blaren wil hebben. Vandaar mijn keuze. Bovendien wil ik comfortabel kunnen feesten.
|
|
Tinne
3-7-2015
|
25-5-2015 11:08:28
Overdag heb ik een hakje aan van ongeveer 4cm, voor 's avonds heb ik sandaaltjes gaan halen die ik (mogelijk) aandoe wanneer het feest écht losbarst. Aangezien ik trouw in een kort kleedje, vond ik hakjes overdag het mooiste :). Maar die schoenen heb ik gekocht in november, vlak nadat ik mijn kleedje had gevonden en loop ik sindsdien al in, dus echt pijn ga ik niet meer hebben ;)
|
|
Veronique
25-6-2016
|
25-5-2015 12:21:38
Dank je wel dames nu weet ik dat het toch geen gek idee is van mij :-) Ik ga het al gek vinden voor mij in een trouwkleed te zien(ben altijd sportief gekleed, draag misschien 2x per jaar een hakje) en dat overweldigd mij een beetje. Een kleed aan doen en dan nog eens een hakje ik zou mij heel de dag oncomfortabel voelen denk ik. Waar hebben jullie jullie sneakers laten personaliseren?
Grtjs
|
|
cindy
8-8-2015
|
25-5-2015 12:40:07
Overdag draag ik witte schoenen met een hakte. Op het avondfeest zijn het er witte met een kleine hak. Ik wil mij goed voelen die dag en niet dat ik zere voeten ga hebben. Dus gewoon doen.
|
|
evy
20-5-2016
|
26-5-2015 11:27:59
Ik heb witte all stars gekocht met zilveren tip om te dragen vanaf het moment dat de dansfuif begint :) Ik trouw wel in een korte jurk, dus je gaat ze echt wel zien :D
|
|
Katrien
23-5-2015
|
26-5-2015 16:38:18
Tip voor hakkendragers: ga bij de schoenmaker een zooltje kopen wat de bal van je voet ondersteunt. Ik heb zo eentje last-minute gekocht en afgelopen zaterdag in mijn trouwschoenen (witte pumps van Gabor) gedragen, en het zat perfect! Nergens pijn! Wel preventief ook een blaren-pleister gekleefd op mijn hielen. Ik vond wel dat je mijn schoenen geregeld zag, gezien je soms toch je jurk een beetje opheft (trapje, ...). Maar ieder moet natuurlijk voor zich uitmaken wat je draagt, het is jouw dag, en jij moet je op je best voelen!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|