Nu Online
Momenteel zijn er 653 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hey

25-5-2015 17:53:47
Hey wij trouwen volgend jaar 13/8/2016
Kunnen jullie mss wat helpen ?
Kaartjes?
Taart?
BBQ of fritmobiel ?
Ringen?
Kleed? Kostum?
Plaats voor foto's ?
Vervoer ?
Zaal of tuin ?
Wij wonen in de Kempen alvast bedankt πŸ˜‰
Gooi jullie mening in de groep ik ben benieuwd πŸ˜ƒ

samantha
13-8-2016
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 829

Kathleen
13-8-2016
 Meld misbruik26-5-2015 7:07:28

Proficiat Samantha. Wij trouwen ook op 13 augustus 2016.
Met de kaartjes zijn we totaal nog niet bezig. Onze zaal ligt wel al vast en in de tuin van de locatie zal onze ceremonie plaatsvinden. Deze is ook al vastgelegd. De foto's zullen ook genomen worden in de tuin. Fotograaf en videograaf liggen ook vast.
Wat betreft de ringen, we hebben een exact idee wat we willen maar nog niet besteld.
Ik ga volop voor pasbeurten voor mijn kleed in oktober omdat dan de nieuwe collectie uit is en je toch ook nog de mogelijkheid hebt om de collectie 2015 te passen.
Wat betreft de taart, voorlopig hebben we besloten om geen bruidstaart te nemen. We hebben een dessertenbuffet en ik ben van mijn mening dat mensen toch liever het buffet hebben dan een stuk taart. Ik zou een deel van het buffet laten opkomen met de nodige glamour en glitter en muziek.
Wat betreft de feestlocatie, ik ben van Limburg, dus moest je Limburg niet te ver vinden, kan ik je wel tips geven voor je zaal.
Alvast succes met de voorbereidingen en geniet ervan. 😊

Ilanka
12-8-2016
 Meld misbruik5-10-2015 20:52:26

Proficiat! Ik trouw 12 augustus 2016.
Bij mij ligt de zaal al vast, DJ, ceremoniemeester, fotograaf, kerk, suite en de voorlopige gastenlijst. Ook de ringen zijn bij ons al besteld.
Wij zijn nu bezig met onze 'Save the dates' en deze maand ga ik ook achter mijn trouwjurk kijken (zelfde reden als Katheen, nieuwe collectie komt dan binnen).

Indien dit kan helpen, ik heb zelf een kleine planning gemaakt voor mezelf wanneer alles ongeveer zou moeten geregeld zijn.

Groetjes

Kathleen
13-8-2016
 Meld misbruik7-10-2015 6:28:19

Proficiat Ilanka!

Ondertussen heb ik mijn kleed gevonden in de nieuwe collectie. In juni heb ik mijn eerste pasbeurt. πŸ˜€

samantha
13-8-2016
 Meld misbruik10-1-2016 18:49:04

Ik heb mijn kleed ondertussen ook al ! Ik zoek ondertussen nog dingen om ons budget te drukken ik wou met weinig middelen trouwen iemand ideeën voor budget vriendelijk te shoppe.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...