Terug naar overzicht
HalloIk trouw begin augustus en ik moet nog veel meer dan jij :D Ik probeer niet te veel te stressen en gewoon voort te doen. Het lukt vast wel ;)Groet!
Hallo!Leuk om dit te horen. Ik trouw begin oktober en jij zit staat net al een beetje verder met de voorbereidingen dan mij. Ik voel me wat gerustgesteld! Ik denk dat dit zeker zal lukken hoor. Ik moet dringend eens aan ons misboekje beginnen + een definitieve gastenlijst vastleggen!Veel succes nog! Je komt er vast en zeker! GroetjesJustine
Snoepjes voor de kinderen en bloemen :)
Hallo,Wij trouwen ook in september en hebben ongeveer al hetzelfde gedaan. Wij zijn vorige week ook voor bloemen voor in de kerk gaan kijken en bruidsboeket (zie dit niet onmiddellijk staan in uw lijst).Kostuums voor suite en bruidegom moeten we ook nog in orde brengen!Goe bezig dus ;)
Hallo,
Wij trouwen ook in september en hebben ongeveer al hetzelfde gedaan. Wij zijn vorige week ook voor bloemen voor in de kerk gaan kijken en bruidsboeket (zie dit niet onmiddellijk staan in uw lijst).
Kostuums voor suite en bruidegom moeten we ook nog in orde brengen!
Goe bezig dus ;)
Kwestie live-muziek in de kerk is het misschien handig om je regio te specifiëren. Regio Limburg zou ik je 'Otis' kunnen aanraden. Zij waren er tijdens onze kerkdienst, en het was prachtig! Het zijn drie zangeressen, zingen de meeste dingen meerstemmig, en hebben 1 pianist bij. We konden al onze liedjes vrij kiezen, zij zorgden dat ze ze kenden tegen ons huwelijk.
Bruidssnoepjes, huwelijkskaars, eventueel een Photobooth voor 's avonds.