Terug naar overzicht
hey Sarah,wij hebben een heleboel teksten en gedichten gekregen van de persoon die onze viering gaat doen (ook huis van de mens). Hebben jullie dat niet gekregen?Ik vind er zelf ook niet 100% mijn zin tussen op 1 of 2 teksten na...Niet zo simpel he?Ik volg dus nog even mee.groetjesInes
Hoi Sarah,wij hebben ook die bundel gekregen gelijk Ines. Als je wilt kan ik deze wel doormailen?Maar wij gaan hier zelf ook geen tekst uitnemen. Bij ons is ook gezegd dat dat niet moest. Dat die persoon van het Huis van de Mens zelf teksten zou schrijven en de personen die iets gaan voorbrengen mogen ook zelf iets schrijven of uit die bundel iets nemen. Maar bij ons zal dus alles zelf geschreven worden.Groetjes
Hoi Sarah,
wij hebben ook die bundel gekregen gelijk Ines. Als je wilt kan ik deze wel doormailen?
Maar wij gaan hier zelf ook geen tekst uitnemen. Bij ons is ook gezegd dat dat niet moest. Dat die persoon van het Huis van de Mens zelf teksten zou schrijven en de personen die iets gaan voorbrengen mogen ook zelf iets schrijven of uit die bundel iets nemen. Maar bij ons zal dus alles zelf geschreven worden.
Groetjes
Deborah,Ik heb wel interesse in die bundel! Mijn mailadres is: belmanssofie@hotmail.comBedankt!
Ik heb er ook interesse in. devriezeamber@hotmail.comWij werken ook met het huis van de mens. Bij ons was het echt de bedoeling dat de mensen zelf teksten schreven.
OOh Deborah! Kan je deze misschien ook naar mij doormailen :-pgwenny_vdbogaert@hotmail.comTHANKS
Ik heb het jullie doorgemaild :)Groetjes
Ik heb het jullie doorgemaild :)
Een huwelijksceremonie is al zeer persoonlijk. Bovendien is er geen religieuze structuur in een vrijzinnige dienst. Maar de teksten die je ontvangt, moeten je eigenlijk inspireren om zelf te gaan schrijven. Het ideaal voor jezelf zul je moeilijk ergens voorgekauwd vinden. Succes.
Dag iedereen, Alvast bedankt voor de reacties! Wij schrijven ook een groot stuk zelf maar ik ben eigenlijk nog op zoek naar een mooi gedicht om in de ceremonie voor te lezen.Ik moet zelf nog afspreken met de mensen van 'huis van de mens' dus de tekstenbundel heb ik nog niet ontvangen..Dus als er nog tips zijn shoot...
Hey Deborah,Zou je mij aub de tekstenbundel ook eens kunnen doormailen? an.verleysen@gmail.comWij doen onze ceremonie zelf en ik kan wel nog wat inspiratie gebruiken, met nog maar 37dagen te gaan moet ik er dringend eens werk van maken :-)Alvast bedankt!
Hoi An,Ik heb het doorgemaild :)Succes nog!Groetjes
Hoi An,
Ik heb het doorgemaild :)
Succes nog!
Kan je ons die bundel ook eens doorsturen? Wij kunnen ook nog wat inspiratie gebruiken :) het is inderdaad niet gemakkelijk om teksten te vinden waar geen woorden zoals hemel, god of dergelijke in voorkomen :) wij gaan ook de ceremonie doen met de mensen van het huis van de mens! ons e-mailadres is: dorien.huskens@telenet.be alvast bedankt en nog veel succes! groetjes Dorien en Steven
Het is verzonden Dorien en Steven ;)Veel succes!
BesteIs het mogelijk om ons ook eens deze bundel door te sturen aub? Het is ook eerder inspirerend om er dan zelf te schrijven. Alvast bedankt.lynsy_nele@hotmail.com
Je mag me ook even mailen aub holsteenssilke@hotmail.com
beste,Is het mogelijk om de bundel door te sturen? Alvast bedankt!!!groetjes,Katrien --> katrien1liekens@hotmail.com
beste,
Is het mogelijk om de bundel door te sturen? Alvast bedankt!!!
groetjes,
Katrien --> katrien1liekens@hotmail.com
Hallokes, als onderwerp nog actief is, is het mogelijk mij ook de teksten door te mailen? Zou groot plezier betekenen! Dikke merci! kimvanbaelen@yahoo.com
Hoi, als iemand inderdaad de bundel nog heeft zou ik hem ook graag ook nog ontvangen :) vanherck.elien@gmail.com DANKu !!
Dag Deborah,Heb jij die teksten nog anders mag je die heel graag es doormailen naar laurens_pieters@hotmail.comBedankt!!