Terug naar overzicht
Tim,beiden zijn de toplocaties in die regio. Ik heb in beiden gedraaid en in beiden gefeest.Hoeveelheid eten was in beiden perfect, mooie porties en je had achteraf geen overeten gevoel zodat je nog vol voor het dessertenbuffet kon gaan.Salons romree verplichten je van hun huisdiscobar te gebruiken, dj ben je vrij.Waerboom kan je db en dj vrij kiezen.groeten, Barthttp://users.telenet.be/lebart
Hallo, ik ken enkel de Waerboom van een trouwfeest die ik gehad heb maar dat was echt schitterend! De bediening was tiptop in orde en de hoeveelheid eten was echt perfect! Zeker niet te weinig. Zij doen ook elke zondagmiddag (enfin, ik weet niet zeker of het elke zondag is) een brunch en ook die is extreem goed... Veel succes! Marijke
Beste Tim,Ik kan je alleen maar zeggen Salons De Waerboom is uitstekend,enorm lekker eten,vlotte bediening,vriendelijk personeel, prachtige zalen!Wij zitten er vrij veel voor het verzorgen van huwelijksfeesten,wij kunnen het weten-)www.studiohappymusic.be , Dierk Van Paemelen