Nu Online
Momenteel zijn er 653 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tuinreceptie

28-5-2015 10:57:50
hey iedereen!

wij geven ons feest in de camargue te bertem, volgende maand gaan we dan eindelijk een datum reserveren :-) !

nu geven we eerst een tuinreceptie bij ons thuis. dit na het kerkelijk huwelijk, ong van 15.00uur tot 17.15. ,voor ong. 70 volwassen en 7 kindjes.

daarna vertrekken we naar camargue.
om 17.45 verwelkomen we de gasten met een glaasje cava en witloofblaadje met grijze garnaaltjes, waarna we lekker bbq‘en.

rond 21 u hebben we dan nog eens 30personen extra vanaf het dessertenbuffet.

nu was mijn vraag: kunnen we al om 15.00u de bruidstaart aansnijden? zouden jullie dan nog hapjes voorzien, welke? had dit graag na de kerk gedaan.

qua drank dacht ik aan cava, bier, fruitsap, koffie (voor wie wil bij taart).
nu zoek ik een lekker en makkelijke non alcolish apperitief/cocktaildrankje. ik ben zelf niet dol op alcohol + voor de mensen die bob zijn... alle tips zijn welkom :-) !
danku!!!

tinne
6-8-2016
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 791

Kathleen
13-8-2016
 Meld misbruik31-5-2015 7:48:37

Waarom de bruidstaart niet aansnijden om 21u00 als dessert? Dan kan je nog kleine dessertjes extra voorzien. Als je de taart om 15u00 al zou aansnijden vind ik het wat vreemd als je bij de receptie, want je zegt dat het een receptie is, daarna pas overgaat naar hartige hapjes.
Ik zou voor je tuinreceptie dus eerst starten met een glaasje en hartige hapjes en eventueel om 16u00 - 16u30 de taart aansnijden met mogelijkheid tot koffie.

Wat betreft non alcoholische drankjes, vind je in grootwarenhuizen heel vaak alcoholvrije pisang, amaretto, etc waarmee je cocktails kan maken (recepten zitten er vaak bij) en ook crodino (alcoholvrije bubbels).

tinne
6-8-2016
 Meld misbruik31-5-2015 20:35:31

beste,

Ja ik had ook ondertussen al gedacht dat dit mischien beter samen gaat met het dessertenbuffet. In de feestzaal doen ze dit dan met soort van vuurwerkje,is toch wel specialer :) .
maar gewoon lekkere hapjes op de receptie voordat we naar de feestzaal gaan lijkt me inderdaad ook beter. Bedankt voor de goeie tips invm non alcoholische drankjes.

Grtjs

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...