Terug naar overzicht
Je zult zaterdag 16 juli 2016 bedoelen. Belangrijk is 'zaterdag' te vermelden. Inderdaad dan is de uitdaging groter. Er moeten toch nog meerdere beschikbaar zijn. Vraag eens advies in de feestzaal, met wie ze regelmatig werken. Zoek ook de website en Facebookpagina op. Tot slot bel je voor info. Via een telefoontje van 7 minuten verneem je toch ook snel of de persoon in kwestie professioneel overkomt, en of het eventueel klikt om samen te werken. Succes.
Pas op met de huis-DJ... Wij hadden die, ondertussen wel 6 jaar geleden. Was een team uit Hoeselt. Het was op de avond zelf niet de DJ die ons voorgesteld was, en de vervanger, weliswaar uit hetzelfde team, heeft het feestje niet op gang gekregen. Heel erg jammer.Wel een goede: Ron Van Dijck uit Herk-De-Stad.Veel succes nog! Inge
Wij hebben Dirk Jacobs. Ik heb zelf nog geen ervaring met hem maar mijn husbie to be beweert dat hij heel goed is.
Wij hadden Kurt Gielen (regio Limburg) en waren hier supertevreden van! Ons insziens qua prijs ook nog oké, brengt alle materialen zelf mee (belichtingen, ... ...). Ik wil je zijn contactgegevens wel eens mailen moest je interesse hebben.