Terug naar overzicht
Surf eens naar www.partitura.be En misschien best eens kijken naar de sheet music.Zeer goede service daar.Maar zoals hier reeds eerder stond. Van sommige liedjes bestaan er enkel akkoorden. Maar daar zou een goeie pianist ook weg met moeten kunnen.
http://www.pianofiles.com/ Piep eens op deze site. Daar heb ik een pianopartituur afgehaald. Meestal vraagt men wel een partituur in return, maar ik heb toen uitgelegd in de mail dat het was omdat ik dit in de huwelijksmis wou gebruiken... Al een idee welke liedjes je gaat gebruiken? Mijn nicht speelt ook piano op onze bruiloft normaal gezien, mss hebben wij ze wel liggen... groetjes Jotje 13/07/07
Beste, Ik reageerde reeds op uw andere oproep. De winkel Rombaux uit Brugge is zeer goed in het vinden van partituren. Website: www.rombaux.be Ik heb daar zelf al partituren gevonden. Als je het echt niet vindt , kan je vragen aan een muzikant om de partituren uit te schrijven. Lisa
De winkels waar ze zeker met dat systeem werken zijn Animato in Gent en in Aalst. Ook in Antwerpen, in Musictelex werken ze hiermee, denk ik.Daar hebben ze alleszins heel veel partituren van hedendaagse liedjes De mailadressen heb ik niet, maar als je ze even opbelt, zoeken ze het zo op de pc op of ze het hebben. Dan hoef je ook niet helemaal tot daar te gaan he. Tel animato is:09/225.36.29 voor Gent en 053 78 97 74 voor die in Aalst.Veel succes!