Nu Online
Momenteel zijn er 653 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

27 dagen!!!!!

30-5-2015 23:12:02
Hey, bruidjes
met nog 27dagen op mijn teller begint het echt wel te korten! Vandaag onze huwelijkskaars gaan bestellen,en das niets te vroeg aangezien,ik er 20juni mag omgaan (1week voor ons huwelijk),volgende week proef make-up en 16juni proef kapsel. Ons misboekje heeft ook groen licht gekregen van de pastoor, dus woensdag naar de drukker, laatste pas kostuum kids ook woensdag en dan kids hun schoenen gaan kiezen, ik dacht er een leuke sport schoen onder te steken, wat doen jullie met de kids hun schoenen? Ja woensdag zal het weer lekker druk worden,maar dat zijn we ondertussen ook wel al gewoon. ;)
grtje sofie

Sofie
27-6-2015
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 564

Britt
4-7-2015
 Meld misbruik31-5-2015 21:33:04

Voor de bruidsjongen hebben we all stars gekozen en voor het meisje zilveren sandaaltjes.

Lina
26-6-2015
 Meld misbruik3-6-2015 10:29:55

Wij hebben ook een al star gekozen voor onze zoon en bruidsmeisje sandaaltjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...