Terug naar overzicht
Ik volg even mee. Heb een afspraak ingepland cermo in Zoersel. Ze hebben aan de telefoon alleszins niet gesproken over pasgeld.
ik heb vier winkels gedaan om mijn kleed te vinden en heb alleszins nerges moeten betalen !
Nog een aanvullende vraag: Hoelang op voorhand maak je best een afspraak in zo'n winkel? Is dat een 2-tal weken of eerder een maand vooraf?
Ik heb bij Linea Rafaelli een week op voorhand de afspraak vastgelegd maar als je september of oktober wil passen, dan is de nieuwe collectie uit, zou ik toch wel ruim op voorhand vastleggen. Ik heb nu reeds een afspraak in september vastliggen.
Youniek en Cermo vragen geen pasgeld :)
Maxim’s Couture Mechelen ook niet, hoor :-) ik heb eerlijk gezegd nog nooit van iemand gehoord dat je daarvoor moet betalen... Ik had mijn afspraak een maand ongeveer op voorhand gemaakt. Maar dat was dan ook wel einde september, als’t erg druk is, en op een zaterdag. Als je in de week kan gaan, denk ik dat je wel mer opties hebt en pas later een afspraak maken.
Ik heb vorige week een mailtje getuurd naar Youniek en mag dinsdag al gaan! Zal er wat van afhangen wanneer je kan, ik neem aan dat een zaterdag sneller volgeboekt is dan overdag tijdens de werkweek.
Ik heb voor een afspraak bij Youniek op een zaterdag eind oktober gebeld en 2 weken later mocht ik, op een zaterdag, al komen passen!
Ik heb bij Cermo ook geen pasgeld betaald en ook nog nooit gehoord dat zij dat vragen. Super winkel, ik heb er mijn kleed gekocht en ben heel tevreden!
Hoeveel maanden op voorhand begin je ongeveer met jurken passen?
Ik ben in oktober een keer gaan passen bij Cermo en begin november bij Youniek in Turnhout. Daar hadden ze meteen mijn smaak en daar heb ik mijn kleed besteld. Daar moet je in totaal 6 maanden rekenen voor je kleed, want begin januari was mijn kleed al klaar. In maart een eerste keer gaan passen, in mei nog een keer (nu voor de aanpassingen vast te stellen), 13/6 ga ik weer en als alles in orde is, dan mocht ik het al meenemen!Niets dan tevreden over Youniek, topwinkel!
Super. Ik ga bij Youniek ook zeker een afspraak maken! In elk geval bedankt! Groetjes.
Bij La Chapelle in Antwerpen moet ik inderdaad 50 Euro op voorhand voor de afspraak voor te passen betalen.