Nu Online
Momenteel zijn er 553 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

witte duiven

6-2-2007 12:38:54
hoi,

wij trouwen op 13/4/2007 en we zouden graag een koppel witte duiven loslaten aan het gemeentehuis. Weet iemand waar we 2 witte duiven zouden kunnen vinden in de streek rond aalst en wat dat kost

groetjes

ann
13-4-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 908

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik6-2-2007 14:07:09

Hi Ann,

Ik ben wel niet van jullie streek en kan dus geen adresjes geven maar je moet anders eens informeren bij een ceremoniemeester. De onze kon ook voor witte duiven zorgen.

Groetjes,
Véro
16/6/2007

Christel
30-6-2007
 Meld misbruik6-2-2007 14:26:33

dag Ann

Trouw je toevallig voor de kerk in Aalst?
In de verloofdencursus via de pastoor zit een "lesgever" die duifjes heeft en wie de cursus volgt mag ze gebruiken
Dus moest je voor de kerk trouwen en de verloofdencursus volgen dan kan je het aan die persoon eens vragen

groetjes
Christel 160607

Ilona
24-5-2008
 Meld misbruik14-2-2007 15:22:13

Vergeet dan ook niet te vragen dat ze geen rijst gaan gooien... Die beestjes (dus ook de gewone duiven die in de stad zitten) reageren daar naar 't schijnt niet zo goed op...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...