Terug naar overzicht
In eerste instantie heb ik internet afgezocht en zalen vergeleken. De zalen waar onze interesse naar uitging, heb ik dan via e-mail gecontacteerd met de vraag een offerte en documentatie toe te sturen via e-mail en een afspraak in te plannen.We hebben er 3 bezocht maar hadden reeds voordien een lichte voorkeur voor een bepaalde locatie. Het is dan ook die zaal geworden.
In eerste instantie heb ik internet afgezocht en zalen vergeleken. De zalen waar onze interesse naar uitging, heb ik dan via e-mail gecontacteerd met de vraag een offerte en documentatie toe te sturen via e-mail en een afspraak in te plannen.
Geen paniek ;) Wij hebben eerst alle zalen online bekeken, en daar al meteen een strenge selectie in gemaakt. Op voorhand dacht ik dat alle zalen die uiteindelijk overbleven me wel een wauw-gevoel konden geven, maar helaas nee... Ik dacht toen ook dat ik te kieskeurig was. Uiteindelijk is de 6de zaal onze zaal geworden! Dus wacht tot je echt volledig tevreden bent! Want nu kan ik niet meer wachten om er te trouwen! :)
Ik heb er ook op internet genoeg in de buurt gezocht die aan onze eisen voldeden (eerst en vooral groot genoeg, niet te ouderwets, liefst ook nog met een plaats waar je nog buiten kunt apperitieven) dan zijn we naar ongeveer 5 zalen op bezoek geweest en uiteindelijk gekozen voor degene waar we helemaal ons ding kunnen doen en waar we het beste gevoel hadden bij de organisatie daar.. Bij onze zaal waren we niet zomaar het 2000ste koppel dat daar hun feest kwam geven, allesinds dat gevoel was er niet op die manier want heel veel mensen geven hun feest daar.