Terug naar overzicht
Wij werken met het thema Praag en gaan wrs het metroplan van Praag nemen en dan bij elke metrohalte de namen zetten van de personen die aan die tafel zitten.De tafels krijgen dus ook namen van metrohaltes in Praag.Dit kost helemaal niet veel: het metroplan afdrukken, in een fotokader steken... op de tafels zetten we gewoon krijtbordjes waar we de naam van de metrohalte opschrijven.Succes!
Wij werken met het thema Praag en gaan wrs het metroplan van Praag nemen en dan bij elke metrohalte de namen zetten van de personen die aan die tafel zitten.
De tafels krijgen dus ook namen van metrohaltes in Praag.
Dit kost helemaal niet veel: het metroplan afdrukken, in een fotokader steken... op de tafels zetten we gewoon krijtbordjes waar we de naam van de metrohalte opschrijven.
Succes!
Wij hebben voor elke gast een gekleurde vlinder en per tafel dezelfde gekleurde vlinder, in het groot in het bloemstuk gezet :). Kostte enkel tijd en gekleurd papier, want we hebben alles zelf afgeprint, uitgeknipt ...
Wij spannen een touw met daaraan kaartjes met de verschillende tafels (titel + namen gasten van tafel). We bevestigen die kaartjes met een gekleurde wasknijper. Ook nog een grote kaart in het midden met daarop "tafelindeling". Zo is het duidelijk. Op de tafels plaatsen we dan een kaart met de titel van de tafel op. De kaartjes zijn gemaakt in zelfde stijl als onze uitnodigingen (kleur van wasknijpers is ook hetzelfde).De titels van de tafels zouden analoog zijn met hoe de serie Friends hun episodes noemt. The one with... Wij hebben dus een "The one with the honeymoon, the one with the i do's, the one with the weddingrings,..."Maar nu ik hier Deborah haar metroplan lees, ga ik eens voorstellen aan m'n vriend om het met skiliften in Hinterglemm te doen. Hij heeft me daar immers ten huwelijk gevraagd op skireis. We hebben nog wel wat tijd om te beslissen.
Evy, blij dat ik andere ook nog wat extra inspiratie kan geven :DOnze eerste vakantie samen was Praag, enkele jaren later heeft mijn vriend me terug in Praag ten huwelijk gevraagd en we hebben allebei al vaak (om te lachen gezegd) dat we als we op pensioen zijn gaan verhuizen naar Praag... dus voor ons is het ook wel toepasselijk en kwam het idee van het metroplan tegen op pinterest...Succes nog! ;)
Evy, blij dat ik andere ook nog wat extra inspiratie kan geven :D
Onze eerste vakantie samen was Praag, enkele jaren later heeft mijn vriend me terug in Praag ten huwelijk gevraagd en we hebben allebei al vaak (om te lachen gezegd) dat we als we op pensioen zijn gaan verhuizen naar Praag... dus voor ons is het ook wel toepasselijk en kwam het idee van het metroplan tegen op pinterest...
Succes nog! ;)
Ik heb eens een trouw gehad met 'beroemde koppels'.Elke tafel had zijn beroemd koppel, gaande van Brad Pitt en Angelina Jolie tot Miss Piggy en Kermit. Vond ik ook nog wel leuk.
Ik heb eens een trouw gehad met 'beroemde koppels'.
Elke tafel had zijn beroemd koppel, gaande van Brad Pitt en Angelina Jolie tot Miss Piggy en Kermit. Vond ik ook nog wel leuk.