Terug naar overzicht
Zalig gevoel toch😉
Ja, dat gevoel en die belevenis bij Oksana ken ik ook nog supergoed! Geniet!Groetjes,Ruth
Spannend, ik mag 11 juli terug om een tweede keer te passen. Je hoeveelste pas was dit?
Hallo Sofie, ik heb 3 pasbeurten gehad, ik ga binnenkort nog eens langs om de jurk dan mee te nemen. Mijn mama heeft er ook haar suitejurk laten maken dus ga ik nog eens mee op pasbeurten :).@Ruth: leuk om te horen :) er zijn dus nog klantjes van haar hier op dit forum
Hallo Ellen,Mag ik misschien een indiscrete vraag stellen? Hoeveel heeft je trouwjurk gekost?Aangezien ik dol ben op de jurken van Berta Bridal, maar deze ontzettend duur zijn (tss 7.000 en 10.000€), ben ook op zoek naar iemand die mijn trouwjurk zou kunnen maken. Zijn ze het gewoon om met kant te werken of zijn het meer dikkere stoffen?
Hallo Ellen,
Mag ik misschien een indiscrete vraag stellen? Hoeveel heeft je trouwjurk gekost?
Aangezien ik dol ben op de jurken van Berta Bridal, maar deze ontzettend duur zijn (tss 7.000 en 10.000€), ben ook op zoek naar iemand die mijn trouwjurk zou kunnen maken.
Zijn ze het gewoon om met kant te werken of zijn het meer dikkere stoffen?
Hey Ellen, Ik heb ook voor November Styling gekozen om mijn trouwjurk te laten maken. 17 oktober eerste pasbeurt. Blij te horen dat je er zo tevreden bent!
Hey Ellen,
Ik heb ook voor November Styling gekozen om mijn trouwjurk te laten maken. 17 oktober eerste pasbeurt. Blij te horen dat je er zo tevreden bent!