Terug naar overzicht
Ik heb net hetzelfde "probleem".Uiteindelijk heb ik zelf producten gekocht en heeft de visagiste deze gebruikt. Het is allemaal vlot verlopen op die manier :-)
Je moet eens zoeken op Ilka Vermeiren. Ik zit met hetzelfde probleem, op haar site zag ik dat zij ook aparte producten heeft voor de gevoelige huid. Ik ga op tijd een proef laten doen om te zien hoe ik reageer op de producten van mijn visagiste en als die niet goed lukken ga ik ook zelf de producten aankopen...
Super! Bedankt voor de tips!! Groetjes.
Wij werken met Bellapierre Mineral Make Up: geen parfum en goedgekeurd door UZ Leuven.Echt een aanrader!
Les couleurs de noir is een vrij nieuw Belgisch make-up merk (enkel verkrijgbaar in de apotheek), hypoallergeen.Ze geven af en toe workshops. Mss kan je via facebook eens contact opnemen om te vragen of zij ook gewoon visagie komen doen?
Bedankt voor de tips! Ik ga het zeker bekijken!
Hoi bruidje, Ik kan je ook helpen moest je nog niemand gevonden hebben. Indien je meer info wenst mag je me altijd mailen op info@lauraramaekers.beLiefs en veel succes op je trouwdag!Laura Ramaekers