Terug naar overzicht
Wij hadden kleine snoepzakjes met een aantal "sweet lips" en een aantal "hartjes" als snoepjes. Het zakje was dichtgemaakt met een label gebaseerd op onze uitnodiging en een grote 'dankjewel' erop. Op de achterkant van het label stond "we do... love candy".
Mijn idee staat nu op glazen potjes (of toch maar zakjes) met onze 2 thema kleuren van M&M's in waar onze namen ook nog eens opgeprint zijn. OF mijn voorkeur gaat ook nog altijd naar de kaartjes met MERCI op en dan een merci chocolade ;)
Bedankt voor jullie ideetjes maar wij hebben enkele gasten met suikerziekte dus willen wij geen snoep geven. Indien nog iemand geen suikerachtige ideetjes heeft is dit altijd welkom!
Ik speel met het idee om er een kruiwagen tezetten vol zand en daarin zakjes met zaadjes (voor bloemen en/of groenten).Op/boven de kruiwagen een houten bordje maken met “let our love grow”. Moet het nog bespreken met de aanstaande ;-)
Wij geven een flesje duvel met een gepersonaliseerde flesopener bij. Daar staat dan bedankt op en onze namen en datum.Groetjes
Wij hebben gepersonaliseerde winkelwagenmuntjes
Ons thema is ook 'liefde groeit', wij geven kleine vetplantjes. Onmiddellijk ook wat extra groen op de tafels.Groetjes,Shana
Ons thema is ook 'liefde groeit', wij geven kleine vetplantjes. Onmiddellijk ook wat extra groen op de tafels.
Groetjes,
Shana
wij hebben de feestflitser waar iedere gast een foto kan nemen en ze krijgen dan direct hun strookje met drie fotos van hun eigen en de onderste is onze foto waarop datum en bedanking staat
Zelfgemaakte magneten :)
Wij geven ook gepersonaliseerde M&M's.