Terug naar overzicht
Om dit te vermijden hadden we gevulde snoepzakjes klaar (met enkel "hot lips" en "hartjes" in als snoepjes). In onze zaal en bij de bedankjes stonden een aantal snoeptaarten waar ze doorheen de avond van konden snoepen. Viel erg in de smaak, er bleven weinig snoepjes over :-). De vergelijking die ik met zo'n snoepbuffet hoorde maken is: - leuk, je kan nu snoepen doorheen de avond en er niet de hele avond verlekkerd op zitten wachten tot bij het naar huis gaan- snoepzakje was leuk voor in de auto op weg naar huis. niet te groot, maar wel lekker. - snoepzakje was persoonlijk gemaakt met een label om het dicht te kleven, gebaseerd op de uitnodiging en met een grote dankjewel erop.
Wij werken met een snoepbuffet. Heb er een per koppen. Ze krijgen een draagtasje die ze zelf kunnen vullen en aan het tasje hangen twee trouwringen en twee gelukspoppetje met een bruid en bruidegom. Alssnoep heb ik pepermunten verpakt waarop staat mr en miss en bedrukte hartjes en spek met daarop onze naam en trouwdatum en dan verpakte pepermunten nog met verschillende teksten erop en armbanden in hartjes snoep en muntjes met de opdruk bedankt dat je er was en verpakte caramel en met een opdruk just married en de ander mr en mrs en dan nog zuurtongen en bloemensnoepjes. Mensen die het al hebben gezien vinden het geweldig. Ze zitten allemaal apart in snoeppotten. Succes meid.
Wat ik ook een zeer mooi idee vond waren glazen potjes (type vintage confituurpotjes) met daarin ferrero roches (zie voorbeeld: http://lokadote.com/art-deco-party-decorations.html ). Zeer eenvoudig, maar oogt mooi. Kan je ook vullen met andere snoepjes in.