Terug naar overzicht
Ik ga daar ook voor mijn kleed... in februari besteld eind mei geleverd, begin juni passen... ze zijn daar wel flexibel maar veel hangt denk ik af van de leverancier van je kleed en of er veel verstelwerk nodig gaat zijn... maar ik zou er zeker langsgaan want de service is echt wel top! Zijn daar heel vriendelijk en behulpzaam! Groetjes Dorien
Bel naar de winkel om te vragen of je afspraak kan vervroegd worden ?
Hoi! Ik heb mijn kleed gezocht eind april (rond de 20e geloof ik), het wordt geleverd eind juli (29 ;) ). We trouwen op 7 augustus. So, it can be done. Ze zeiden dat ik niet meer alles kon krijgen, maar de jurk die ik wou lukte perfect. Ik zou niet te veel stressen dus :)Veel plezier!
Waarom vraag je dit niet aan maxim's couture zelf?
Ik zou hen ook eens bellen. En wat? Waar trouwen jullie dan? Wij trouwen ook in mei 2016. Toen we onze zaal wilden vastleggen heb ik eerst het gemeentehuis gecontacteerd om te vragen welke data er nog beschikbaar waren. Alles was nog vrij zeiden ze! We hebben het dus op 20 mei vastgelegd. Wij trouwen in Putte.
Ik heb mijn kleed besteld bij Maxim's op 16 april en het komt pas binnen in november, eerste pas is op 2 december. We trouwen wel pas in juni 2016.
Hey,Mijn kleed is begin maart besteld en morgen kan ik het afhalen. Wij hebben 'last-minute' beslist om te trouwen en alles op minder dan 4 maanden geregeld. Dat is perfect te doen hoor! Je moet gewoon sneller knopen doorhakken ;)Bij Maxim's zeiden ze inderdaad dat niet alle trouwjurken op die tijd geleverd konden worden maar die van mijn merk dus wel. En als je minder tijd hebt plannen ze gewoon de pasbeurten wat korter op elkaar. Maar dat heeft enkel voordelen vond ik :)Veel succes!