Terug naar overzicht
Wij gaan met de fiets naar het gemeentehuis. Mijn vriend heeft een donkere fiets en ik ga die van mij wit spuiten en versieren met bloemetjes e.d. Tof (vind ik persoonlijk) en goedkoop :) Juist hopen dat het weer mee zit. Als het echt heel hard regent, nemen we gewoon onze eigen Corsa :)
Mijn schoonzusje rijd met haar witte wagen en daar zit ik in samen met onze jongste dochter. Mijn ventje rijd met onze wagen met daarin onze twee andere kindjes. Hij wou voor mij een koets regelen of een limousine maar ik vind dat weg gegooid geld. Sorry. Ik ben content met de kleine dingen in het leven dus daarmee. Gr3
Wij hebben, na lang wikken en wegen, toch de oldtimer van onze dromen gehuurd voor die dag. Het is via via dat we die mens hebben leren kennen en het prijsje is best schappelijk voor dat soort auto, en het was echt onze droom. Wij vonden dat we voor de mooiste dag uit ons leven die droom wel in vervulling mochten laten gaan, we hebben bespaard op andere dingen, die we zelf gemaakt hebben ipv gekocht of laten drukken.