Nu Online
Momenteel zijn er 647 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

old timmer of onze auto??

4-6-2015 14:32:13
Heyla..kweet het is nog een endeku maar toch zit ik met een dilemma.. Ik zie zeer graag zo een rode old timmerbus vo in ceremonie te gaen naar het stadhuis..maar da kost emens veel vin ik voor maar 3uurtjus..nu we hadden gedacht om eventueel gewoon met de eigen auto te gaen. Die is ook in het rood..zoals ons thema..wa zouden jullie doen? En hebben jullie eventueel informatie waar ik nog ergens anders kan zoeken..want ik wil da zo grg mo mijn verloofde vin het te kostelijk..alle tips zijn welkom!!

lynn
16-9-2016
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 724

evy
20-5-2016
 Meld misbruik4-6-2015 15:38:41

Wij gaan met de fiets naar het gemeentehuis. Mijn vriend heeft een donkere fiets en ik ga die van mij wit spuiten en versieren met bloemetjes e.d. Tof (vind ik persoonlijk) en goedkoop :) Juist hopen dat het weer mee zit. Als het echt heel hard regent, nemen we gewoon onze eigen Corsa :)

cindy
8-8-2015
 Meld misbruik4-6-2015 22:14:54

Mijn schoonzusje rijd met haar witte wagen en daar zit ik in samen met onze jongste dochter. Mijn ventje rijd met onze wagen met daarin onze twee andere kindjes. Hij wou voor mij een koets regelen of een limousine maar ik vind dat weg gegooid geld. Sorry. Ik ben content met de kleine dingen in het leven dus daarmee. Gr3

Tinne
3-7-2015
 Meld misbruik5-6-2015 9:13:15

Wij hebben, na lang wikken en wegen, toch de oldtimer van onze dromen gehuurd voor die dag. Het is via via dat we die mens hebben leren kennen en het prijsje is best schappelijk voor dat soort auto, en het was echt onze droom.
Wij vonden dat we voor de mooiste dag uit ons leven die droom wel in vervulling mochten laten gaan, we hebben bespaard op andere dingen, die we zelf gemaakt hebben ipv gekocht of laten drukken.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...