Terug naar overzicht
Hei, ik vond dat ook een moeilijke... We hebben een kleine suite (12 personen) waarvan ik zeker weet dat ze in de kerk zitten en voor de rest zijn we wat beginnen tellen... Zo van 'die zal komen' en 'die heeft gezegd dat ze komen'. Uiteindelijk hebben we het afgerond op 50 om zeker niet te kort te hebben. En anders is het één boekje per koppel. ;o)
Hoi, wij laten er ook 50 drukken.Aangezien wij niet zo een aanhang hebben verwacht ik geen bom volle kerk, dus 50 zal voor ons ruimschoots genoeg zijn,tis zoals hier boven gezegd beter iets te veel dan te weinig en anders ook geen nood dan is het 1 per koppel ;)grtje sofie
Dag Dunia,Ik stelde vorige week dezelfde vraag aan ceremoniemeester. En het is wat afhankelijk van het werk dat je doet, grootte van familie, heb je nog in jeugdbeweging gezeten,... Anders zijn dat allemaal potentiële kandidaten om te komen. Hij zei gemiddeld komen er 120 mensen...Dus wij gaan er bij deze 120laten drukken...
Wij vragen 170 mensen voor onze receptie, en deze is aansluitend op de ceremonie. We gaan dus toch ongeveer 150 boekjes drukken.