Terug naar overzicht
Hoi Stefanie, ondertussen stuurde ik je een mail. Je hebt zeker geen last van het feest in de andere zaal, want de wintertuin ligt er nog tussen. Die wordt vaak gezamenlijk gebruikt voor de buffetten, maar op verschillend tijdstip. Alles loopt er georganiseerd. Sandy kan je er ook gerust meer over vertellen. Succes hé.
Hallo Stefanie,Onze voorkeur gaat ook naar De Vrede. Wel pas voor in 2017. Ik ben al heel benieuwd We hebben reeds enkele trouwfeesten daar meegemaakt, en dat was steeds dik in orde.Ik ben ook benieuwd naar de bruidssuite, die is inbegrepen dacht ik.Wat is het verschil precies tussen de 2zalen?Groetjes,Mieke
Hallo Stefanie,
Onze voorkeur gaat ook naar De Vrede. Wel pas voor in 2017. Ik ben al heel benieuwd
We hebben reeds enkele trouwfeesten daar meegemaakt, en dat was steeds dik in orde.
Ik ben ook benieuwd naar de bruidssuite, die is inbegrepen dacht ik.
Wat is het verschil precies tussen de 2zalen?
Groetjes,
Mieke
Het verschil van de 2 zalen zit hem vooral in de grootte.Van Eyck zaal kunnen zo'n 200 mensen zitten, in de Permeke zaal kunnen zo'n 100 mensen binnen. Ook het karakter van de zalen verschilt. Van Eyck is iets moderner met een open haard, terwijl de Permeke zaal een eeder rustiek karakter heeft, doordat je veel steen in de zaal hebt met uitzicht op de tuin :)De bruidssuite is inderdaad inbegrepen, maar deze moet je zelf reserveren.Ondertussen hebben wij DJ Sandy van INFINITY / DJ's on the road geboekt !GroetjesStefanie
Het verschil van de 2 zalen zit hem vooral in de grootte.Van Eyck zaal kunnen zo'n 200 mensen zitten, in de Permeke zaal kunnen zo'n 100 mensen binnen. Ook het karakter van de zalen verschilt. Van Eyck is iets moderner met een open haard, terwijl de Permeke zaal een eeder rustiek karakter heeft, doordat je veel steen in de zaal hebt met uitzicht op de tuin :)
De bruidssuite is inderdaad inbegrepen, maar deze moet je zelf reserveren.
Ondertussen hebben wij DJ Sandy van INFINITY / DJ's on the road geboekt !
Groetjes
Stefanie