TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
cindy
8-8-2015
|
5-6-2015 22:27:04
Leuk om te horen. Ik was ook heel blij met mij make up proef. Bij mij doet een meisje dat die samen heeft gewerkt met een schoolvriendin van mij en die sminkt bekende mensen en ze is ook al veel op tv geweest bij libellen en tv limburg. Mijn visagiste doet s middags mijn make up want ik trouw om 14 uur en ze komt het nog een beetje bij werken om 18 in onze feestzaal voor mijn gasten komen. Ben blij voor jouw dat het super was want dat is toch het aller belangrijkste. Succes nog met al de rest.
|
|
Sofie
27-6-2015
|
6-6-2015 0:21:19
Thx Cindy,jij ook succes hopelijk loopt alles vlot😉
|
|
Sarah
29-8-2015
|
6-6-2015 10:04:09
Hey Sofie! Je zegt dat je het al 6 uur op hebt en het er goed op blijft? Ik vind dat ook wel belangrijk om dat uit te proberen, maar hoe doe je dat precies? Want zo hebben een aantal mensen je eigenlijk al gezien toch? :-) Ik zou toch graag hebben dat mijn aanstaande mijn make - up en kapsel op voorhand nog niet ziet.
|
|
Sofie
27-6-2015
|
|
|
Sofie
27-6-2015
|
9-6-2015 21:49:21
@ Sarah Hoi, ik heb bewust. Er voor gekozen dat mijn gommetje mijn make-up zou zien, dan wist ik meteen wat hij er van vond, aangezien ik zelden make-up draag, ja wel mijn bb-Cream en wat mascara. Ik weet ook dat hij een hekel heeft aan TE geplamuurd zijn zoals hij dat verwoord, hij vond de make-up zeer geslaagd,en das een pak van mijn hart😉 volgende week proef kapsel dit krijgt hij echter NIET te zien, hij kan in alles hebben e haha lol Grtjes Sofie
|
|
Sarah
29-8-2015
|
10-6-2015 7:59:42
Ahja op die manier :-) ik heb liever dat hij nog niets op voorhand ziet dus ik ga dat helaas niet kunnen uittesten denk ik hoe lang de make-up erop blijft ;-) En voor mijn kapsel zal dat ook moeilijk worden denk ik :-D ik heb stijl haar, maar ik heb gekozen voor een halfopgestoken kapsel met wat krullen in. Dus ik ga dan voor ik naar huis ga mijn haar eerst moeten wassen zodat die krullen er weer uit zijn. Anders heeft hij dat ook al gezien ;-)
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|