Terug naar overzicht
Meestal is dat niet mogelijk, of misschien op speciaal verzoek.Deze gebeurtenis is dan zeer kort, en vandaar is persoonlijke invulling dan ook minder courant.mvg
wij hebben gevraagd aan een schepen of die ons wilt trouwen omdat we er een hele goede band mee hebben. Wel zal de verantwoordelijke die het huwelijk moet volbrengen erbij aanwezig zijn maar onze vriend zal het hoogste woord nemen. Hij wilt er zelf iets persoonlijk van maken en is nu al bij vrienden van ons anekdotes aan het sprokkelen. Ik weet niet of jullie iemand kennen die dat ook zou kunnen doen?Groetjes
Wij hebben onze eigen geloften gelezen in het gemeentehuis. Dat maakte het net iets persoonlijker dan de standaard ceremonie.En onze dochters deden dienst als (fictieve) getuige, zei ondertekenden een door ons gemaakte akte, en de oudste mocht dit van de schepen voorlezen. Voor ons was het een super hartelijke ceremonie, zelfs al is het maar kort. Je moet zeker eens vragen aan de beambte of dit bij jullie ook kan/mag! :)
Wij hebben een korte vragenlijst meegekregen dat we moeten invullen zodat het toch iets persoonlijker wordt gemaakt. Wij hebben ook de keuze om zelf een gelofte af te leggen en een woordje te zeggen. Doe dus zeker eens navraag!
Bedankt allemaal voor de reacties!
Beste DorienGefeliciteerd met uw verloving. Ik denk dat u best probeert af te spreken voor overleg met de burgemeester of schepen die u gaat trouwen. Als die persoon er voor open staat en de trouwzaal is na uw trouw nog beschikbaar denk ik dat er veel kan.