Terug naar overzicht
Ik vroeg het mijn broer en had een eenvoudig idee. Ik maakte van een foto van ons, toen we kind waren, een puzzel met daarop de vraag. Voor de wettelijke trouw, vroegen we de persoon die onze pony verzorgd. We schreven een tekst op de staldeur van onze pony en stelde zo te vraag. Heb nog gezien dat mensen bvb 3 flesjes product geven met zo de vraag.
Ik gaf een gouden toegangsticket a la Willy Wonka, in een pakje chocolade :D
Wij laten voor de 3 meisjes een fijn armbandje ontwerpen bij een vriendin met onze thema kleuren en een pijltje (ons symbool) En voor de mannelijke getuigen pimpen wij een fles wijn met de vraag erop: Best friend, will you be my best man? Ik heb ook voor iedereen een persoonlijk kaartje gemaakt met de voorkant een afbeelding dat hen typeert en de achterkant een tof tekstje om het te vragen.Deze zomer vragen wij iedereen :) heb er al zin in!
Elien, hoeveel getuigen nemen jullie dan in totaal? Wel een leuk idee!
In totaal nemen we 4 getuigen :)Gezien ik geen broers of zussen heb en mijn vriend 1 zusje is zij het al voor hem.En zijn beste vriend en ik neem 2 vriendinnetjes van mij :)
Hoi, wij hebben een doos gemaakt voor onze getuige met daarin een notitieboekje met balpen met daarbij volgende tekst; hiermee kun je de komende tijd je handtekening oefenen om onze dag , nog specialer te maken door onze getuige te willen zijn. Dan hadden wij ook papieren zakdoekjes met de tekst dit is om een traantje weg te pinken; een kleine deo om fris te ruiken tijdens de stressmomenten, een pakje tictac om een frisse adem te hebben, een pakje lucifers voor op onze schieting, een pakje vochtige doekjes om met propere handen op ons avondfeest toe te komen na het versieren van ons huis ,... en zo hebben wij een volledige doos gevuld :)
Ik had een (opgeblazen) ballon ingepakt in een doosje. Aan het doosje hing een kaartje met "Jan has popped the question". Aan de ballon hing dan een kaartje "Pop me" met daaraan een veiligheidsspeld. De ballon zat dan gevuld met allemaal glitter enzo en een briefje "wil jij mijn getuige zijn?".----> Op pinterest kan je zo zeer veel ideeën terugvinden :)
ik had een mooie tekst met de wat ik over onze vriendschap vind als achtergrond gebruikt op een foto van ons twee en dit dan aan haar gegeven , was echt leuk . Mijn ventje had een sigarenkistje met de vraag aan de binnenkant. binnenin zaten enkel 2 gigantische sigaren die ze samen zouden nuttigen op ons trouwfeestsucces
Wij hebben het via een kruiswoordraadsel gevraagd.
Ik heb hetzelfde idee als Sofie van Pinterest gehaald en het was echt geslaagd!
Ik heb mijn broer als getuige gevraagd en heb gewoon vlakaf gevraagd: Wil jij mijn getuige zijn? Hij was nog niet op de hoogte van onze trouwplannen, dus was hij wel overdoverd en emotioneel. Was simpel, maar een mooi moment.
Ik had op mijn verlovingsfeest voor iedereen gelukskoekjes gemaakt met een persoonlijk 'liefde is' prentje.Bij mijn twee getuigen had ik op de achterkant geschreven of ze mijn getuigen wilden zijn.
Ik had op mijn verlovingsfeest voor iedereen gelukskoekjes gemaakt met een persoonlijk 'liefde is' prentje.
Bij mijn twee getuigen had ik op de achterkant geschreven of ze mijn getuigen wilden zijn.