Terug naar overzicht
Koen (DJ Yargo) is een zeer professionele collega en freelance-medewerker, ook actief onder DJ's On The Road. Moderne aanpak, kent z'n vak. Doen.
Met DJ Yargo wordt het een knaller, succes!
Hallo Jolien,Fabriekspand is een toplocatie, lekker ruim en in te vullen volgens je eigen smaak. Ik heb er reeds een paar maal kunnen draaien met m'n materiaal alles erop en eraan.Info op www.db-allmusic.be, persoonlijke afpraak vrijblijvend!DJ Dirkwww.db-allmusic.be
Hallo Jolien,
Fabriekspand is een toplocatie, lekker ruim en in te vullen volgens je eigen smaak. Ik heb er reeds een paar maal kunnen draaien met m'n materiaal alles erop en eraan.
Info op www.db-allmusic.be, persoonlijke afpraak vrijblijvend!
DJ Dirkwww.db-allmusic.be
Beste Jolien,Ik kreeg ook al de gelegenheid om enkele huwelijken muzikaal te verzorgen in het Fabriekspand. De locatie is idd. top. Een zaal met vele mogelijkheden.De binnenkomst van ouders en bruidspaar is subliem langs de grote trap. Zal jullie een grootse boost geven :-)Je moet vooral je gevoel volgen. Tenslotte is de DJ de man/vrouw die je feest maakt of kraakt. Dus afgaan op je gevoel en voor de rest, genieten van jullie dag ... MvgFrederik LobbensDJ Vanish0472568225
hallo,budgetvriendelijke tip:http://www.astroproductions.be/
Jolien: al beslist welke dj jullie nemen?Wij zijn ook bij dj Yargo geweest en ik had meteen een goed gevoel erbij. Momenteel nog aan het twijfelen tussen Yargo en nog een andere dj
Dag Debora, wij hebben gekozen voor Dj Yargo :-)
Ondertussen hebben wij ook beslist: Dj Yargo it will be