Terug naar overzicht
Wij zijn er gaan kijken. Leek wel in orde en de mevrouw die ons ontvangen heeft was ook heel vriendelijk. 't Was niet meteen superchique, maar wel mooi verzorgd. bv.: de stoelen komen zonder hoezen. Ze kunnen die er wel rond doen, maar da's nog eens 2 euro per stoel bijbetalen... Dat vonden wij een beetje duur. We hebben dus voor een andere zaal gekozen, die wat goedkoper was ook qua eten en drank :)
Wij zijn vorige maand in Duffel getrouwd en hadden onze feest in 't Lepeltje. Ze hebben er ons heel goed ontvangen, konden er terecht met al onze wensen, vragen.Heel lekker eten, goede bediening. Hebben complimenten gekregen van familie en vrienden over de feestzaal.Wij hadden bewust ons feest klein gehouden en deze zaal was er ideaal voor en gezellig ingericht.Was prijs kwaliteit ook in orde.Als je er nog vragen over hebt mag je ze me gerust stellen.
Wij zijn daar ook gaan kijken, en ik had onmiddellijk een goed gevoel! Vergeleken met andere feestzalen, is deze echt wel goedkoop! Evelien Heb jij mss van u trouw enkele foto's van de zaal? dan heb ik al een idee hoe ze eruit ziet aangekleed. Wat hebben jullie genomen om te eten?grts Marina
Wij zijn daar ook gaan kijken, en ik had onmiddellijk een goed gevoel!
Vergeleken met andere feestzalen, is deze echt wel goedkoop!
Evelien Heb jij mss van u trouw enkele foto's van de zaal? dan heb ik al een idee hoe ze eruit ziet aangekleed. Wat hebben jullie genomen om te eten?
grts Marina
Goedemorgen, Wij hadden eerst een uur receptie, dan koud en warmbuffet. Bij het warm buffet mag je uit een lijst 2 vis en 2 vleesgerechten kiezen. Nadien de bruidstaart ( hadden we wel door een kennis laten maken via hun is het vooral ijstaarten en dat wilde we niet) en dan nog een klein dessertenbuffet. En er was meer als genoeg, hebben zelfs nog een deel mee naar huis genomen.Voor de drank hadden we een all in prijs = van receptie tot einde feestWat we ook heel tof vonden is het feit dat we dinsdag het juiste aantal personen moesten doorsturen en nadien had er nog iemand afgebeld wegens ziekte. Ze hebben hiervoor enkel het eten aangerekend en drank + bijdrage van de stoelhoezen werd er afgetrokken. Als je jou e mailadres eventjes stuurt zal ik wat foto's van ons feest doorsturen.
Niet het allermodernste, maar zeker vriendelijke bediening. Ik deed er eens DJ service voor een kleiner trouwfeest. De zaal was wel te groot...
Hier kun je nog écht feesten. De muziek mag er iets luider staan en je mag een rookmachine gebruiken.Voor mensen waar het dansfeest belangrijk is, is dit een echte aanrader.Groetjes,Thierry
Hallo Evelien,Als je wil mag je naar mij ook wat foto's van jou feest in de zaal doorsturen. Wij trouwen 22/8 en doen ook ons feest in deze zaal. Hebben zij de zaal helemaal zelf gedecoreerd of heb jij zelf nog aankopen gedaan rond decoratie?kelly_huyck@hotmail.comGroetjes Kelly
Hallo Evelien,
Als je wil mag je naar mij ook wat foto's van jou feest in de zaal doorsturen. Wij trouwen 22/8 en doen ook ons feest in deze zaal. Hebben zij de zaal helemaal zelf gedecoreerd of heb jij zelf nog aankopen gedaan rond decoratie?
kelly_huyck@hotmail.com
Groetjes Kelly
Fijn evelien, marinaclaes@live.be zaterdag gaan we nog eens terug om ze nog een keer te bekijken, en ik denk dat we ze dan ook ineens gaan vastleggen! alvast bedankt voor enkele foto'tjes
Fijn evelien,
marinaclaes@live.be zaterdag gaan we nog eens terug om ze nog een keer te bekijken, en ik denk dat we ze dan ook ineens gaan vastleggen!
alvast bedankt voor enkele foto'tjes
Evelien,Zou je ook naar ons de fotootjes kunnen doorsturen aub ?marcdewinter@telenet.beThanks
Evelien,
Zou je ook naar ons de fotootjes kunnen doorsturen aub ?
marcdewinter@telenet.be
Thanks
Evelien,Ik ben ook wel kandidaat voor de foto's :-)Groetjes!
Ik ben ook wel kandidaat voor de foto's :-)
Groetjes!
Ik ben ook wel nieuwsgierig naar foto's , wij geven ons trouwfeest daar volgend jaar.kiimm_vt@hotmail.begroetjes !