Terug naar overzicht
Hallo,Onlangs op een vrijgezellendag een workshop 'paaldansen' gevolgd. Was heel leuk! De bruid had een onozel pakje aan en moest een dansje voorbereiden.Nadien gaan eten.GroetjesKaz
Hallo,Wij doen altijd een kroegentocht waar in elke kroeg een opdracht moet uitgevoerd worden en enkele algemene opdrachten...Een algemene opdracht:Wij hadden de bruid een broek (3/4) aangedaan waar cirkels opstonden (rondomrond). Deze moest ze dan proberen verkopen aan voorbijgangers... Dat was zéér leuk en ze bleef nog met 'n redelijke short over hoor...Een andere algemene opdracht was dat ze elk een 'zwart' boekje meekregen waar ze tips moesten in verzamelen over getrouwd zijn...(Dat vonden ze zelf ook heel leuk aangezien ze 't boekje dan mochten houden é)Opdrachtjes voor in de café's:- nagels lakken van mannen (nagels laten lakken voor de bruidegom)- handtekeningen geven (en krijgen voor de bruidegom) op verschillende lichaamsdelen- gebedje voor het etenEn per voltooide opdracht kregen een een stukje van een foto-puzzel (hun wederhelft)En bij de laatste gezamelijke opdracht hebben ze dan de volledige puzzel...Groetjes,Ilse12 mei 2007
HalloZelf zit ik ook in een feestcomité. We plannen een activiteit in de nm, diner + kroegentocht en een overnachting.Karen, kun je me zeggen waar jullie de les paaldansen hebben gevolgd?Veel plezier alvast
Hey,het hangt er natuurlijk allemaal van af hoe de bruid er tegenover staat. Je kan het ook rustig en gezellig houden door met de vriendinnen naar een privé-sauna te gaan en nadien iets eten, gevolgd door een stapke in de wereld...Groetjes,Lieve
Het paaldansen hebben we gevolgd in een fitnesscentrum in Destelbergen (Fitland).Heb ook als eens een vrijgezellendag gehad waar we met de fiets een tocht maakten van ongeveer 50km. We stopten dan geregeld om iets te drinken of een spelletje te spelen.Was ook heel leuk!GroetjesKaren
Ik heb samen met de schoonzus een vrijgezellenavond georganiseerd voor mn beste vriendin.De schoonzus wou iets doen verkleed dus zijn we kostuums gaan huren bij karnavalwinkel: sneeuwwitje voor de bruid en dwergjes voor ons. We hadden een mand appels mee die ze int stad moest verkopen om de aperitief te kunnen betalen (was smoesje ze, mr t heeft veel opgebracht).Daarna had ik een plaats voorzien om te gaan eten in Antwerpen, heet 'La Riva'. Daar kun je eten en erna gaan de tafels op t gelijkvloers (je kan ook op t eerste zitten) weg en ist een soort dancing.Heel leuk, lekker eten, twas e toffe ervaring. De bruid vond t zo leuk dat we er nog eens naartoe gaan met ons vrienden.