Terug naar overzicht
Dag Cindy,Ook wij geven een snoepbuffet al bedankje, zowel aan de gasten van de receptie als aan de gasten van het avondfeest. Ik heb snoeppotten en verschillende vazen voorzien om het snoep in te bewaren (dus bij ons geen deksels). Je kan niet iedereen in het oog houden dat ze de "juiste" hoeveelheid snoep nemen, daar zaten we ook mee. Het personeel van de feestzaal gaat dit op zich nemen om een oogje in het zeil te houden en het snoep bij te vullen. Vraag dit misschien eens na bij jou feestzaal...Het zal misschien wat drukker zijn aan het einde van de avond...maar waarschijnlijk een gezellige drukte omdat zi niet weten welk lekker snoepje eerste te eten ;-). Geniet van jullie dag
Hallo anelies, Merci voor je reactie. Anders moet ik de deksels eraf nemen want de gekleurde deksels storen mij zo. Klinkt raar maar ik weet nog steeds niet hoe ik het moet oplossen en heb bang dat ik te weinig ga hebben terwijl er 10 potten goed gevuld zijn en er 45 tasjes kunnen uitgedeeld worden. Ik de eeuwige twijfelaar.
Cindy, voorzien jullie voor iedereen een tasje of per koppel? Zoiets is moeilijk in te schatten hé, als je het zelf vult dan weet je dat je zeker genoeg hebt! ;-) Ikzelf heb liever iets te veel....ik het 2 dochtertjes rondlopen die graag snoepen.
Hè Annelies nee het is een tasje per koppel dus het zijn er dus 46 en ik heb 10 snoeppotten goed gevuld en dan nog 2kg snoep extra. Ik weet echt niet wat het beste is ze al zelf vullen of dat de gasten het doen bij het buiten gaan.
Cindy,ga je instructies achter laten dat het een tasje per koppel is? Mijn eerste reflex zou immers zijn: eentje per persoon en als ik gast op jou feest was zou ik dit ook zo hebben gedaan.Hou er rekening mee dat anderen dat misschien ook zo interpreteren.
Hè veva ja er komt een bordje dat met krijt word geschreven een per koppel. Dan kunnen ze het samen vullen. Groetjes
Ik las op internet dat je ongeveer uit kan gaan van 250 gram per persoon (gemiddeld genomen).. Sommigen zijn op dieet en sommigen zijn een echte zoetekauw.. ;) Als je het niet hygiënisch vind, kun je er misschien schepjes bij leggen? Anders van die plastic handschoentjes, die ze ook bijvoorbeeld bij tankstation hebben.. Zijn lekker groot, past altijd en gaat om het idee dat niet iedereen met z'n handen er in zit.. Verder, als je de deksel eraf laat, kan toch weinig mee gebeuren..? Wel een leuk idee! Ik zou er wel bij zetten dat het per koppel is, aangezien ik ook zou denken dat het per persoon is.. Succes!