Nu Online
Momenteel zijn er 650 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Goodiebag voor ouders en getuigen

14-6-2015 9:43:37
Dag iedereen!

ik zit met het idee als cadeau voor de ouders en de getuigen een goodiebag te maken maar ik weet niet goed wat erin te stoppen :( wat wel vaststaat in een bon voor een vergroting van een trouwfoto achteraf (per koppel) of een meeneemboekje met foto's voor in de handtas maar verder geraak ik dus niet...
Ik heb hier al zien passeren: champagneglazen die gepersonaliseerd zijn maar mijn ouders drinken niet :s dus een flesje wijn ofzo gaat ook niet? Een make-up setje? Das zo moeilijk want ze hebben allemaal hun eigen merk! Dus kleine hebbedingetjes zou leuk zijn!

Groetjes Dorien!

Steven
22-8-2015
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 949

Karen
10-10-2015
 Meld misbruik14-6-2015 15:46:32

Een mooi zakdoekje voor 'traantjes van geluk', ben ik hier ook al tegengekomen.
Of zaadjes van bloemetjes om ze te bedanken dat zij jullie speciale dag 'opfleurden'?

tanja
28-5-2016
 Meld misbruik14-6-2015 16:04:46

snoepjes of pralines of verse koekjes van de bakker misschien? Ik heb ooit op een huwelijk een ontbijtje voor 's anderdaags meegekregen, in de vorm van afbakbroodjes, kleine confituurtjes, speculaasjes en een fruitsapje, vond ik ook nog wel leuk en origineel...

succes en veel geluk!

Nele
15-5-2015
 Meld misbruik14-6-2015 20:03:24

Wij hadden niet echt een goodiebag, maar wel een bedankje/attentie voor de ouders en mijn nest zussen...

De mannen kregen een infinity sleutelhanger, de vrouwen een infinity-armbandje met moonstones (cfr I love you to the moon and back...) en een pakje zakdoekjes met een vw kever op (dat was onze auto )
Deze attenties werden begeleid door een persoonlijk geschreven kaartje...

De kindjes kregen een leuk bellenblaasje en een activiteitenboekje (kleurprenten, woordzoeker, etc...) en bijhorende potloodjes in een kokertje.

Veel succes en plezier met het uitwerken van jullie huwelijk ! :)

evy
20-5-2016
 Meld misbruik15-6-2015 12:28:12

Ik ga de getuigen op voorhand een "welkomstpakket" geven. Ik weet ook nog niet precies wat er zal inzitten, maar ik dacht al zeker een speciale stylo er in te stoppen... om hun handtekening te zetten in het gemeentehuis ;-) Verder ook VIP tickets voor alle georganiseerde activiteiten op onze dag. De rest moet ik nog uitpluizen. Dus ik volg hier ook even.

Lindy
11-6-2016
 Meld misbruik23-6-2015 15:24:46

leuk thema, ik volg ook mee... :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...