TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sofie
29-8-2015
|
15-6-2015 16:29:31
Dag Jessie,
Ik heb mijn kleed gekocht in het bruishuis in merksem. Tijdens het passen wou ik toch ook graag een jurk van ladybird proberen en die hadden ze niet in de winkel hangen maar in de zusteronderneming het bruidsparadijs. De dame die ons bediende was erg lief en behulpzaam, ze belde snel naar het bruidsparadijs of ik er toch niet even tussen kon om die jurk te proberen. We zijn snel naar daar gereden, maar bij aankomst waren ze al vergeten dat er 5 minuten geleden gebeld was. Dus wouden ze ons niet echt helpen. Tot hun frank was gevallen "ah ja, das just". We kregen een dame toegewezen (een nieuwe recruut die toch geen afspraken had staan) die ons zou helpen. Ze wisten al niet meer om welke jurk het ging (terwijl de dame van het bruidshuis duidelijk alle gegevens had doorgegeven aan de telefoon), we hebben hem dan beschreven maar dat hielp ook niet. Ipv even aan te bieden om te telefoneren naar de zusteronderneming, zei ze dat we zelf maar moesten bellen. Na 15 minuten in het pashokje te wachten kwam de dame in kwestie terug met een andere jurk want ze vond degene die ik wou niet maar dit leek erop dus moest ik die maar passen. Ik ben geen muggenzifter maar die jurk leek er echt niet in de verste verte op. Ik heb hem toch gepast en het was echt niet mijn ding. De dame die ons de jurk had gegeven was absoluut niet van plan om ons verder te helpen en we werden buitengebonjourd... Ik vond het echt geen aangename ervaring, we voelden ons niet welkom maar eerder een last. De uiteindelijke jurk heb ik in het bruidshuis gekocht, waar we prima zijn ontvangen en begeleid. Normaal is voorzien dat alle pasbeurten na aankoop gebeuren in het bruidsparadijs, maar nadat ik mijn verhaal had verteld zei de dame dat ik zonder probleem gewoon bij haar terug mocht komen. Ze heeft het voorval ook doorgegeven aan haar baas want ze vond het absoluut ook niet kunnen. Het bruidsparadijs heeft me zo'n slecht gevoel gegeven en het gewoon verknalt voor mij. Het bruidshuis heeft het prima gedaan!
Ik hoop dat ik gewoon pech had en dat de normale hulp in het Bruidsparadijs wel aangenaam is. Als ik het voorval weg laat dan is mijn indruk gewoon dat het Bruisparadijs erg groot is en dat je met twee bruidjes in 1 paskamer moet. Net iets minder persoonlijk.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt, en veel succes met het kiezen :-)
groetjes
|
|
daisy
8-8-2015
|
15-6-2015 19:32:35
ik vind het daar prijzig groetjes
|
|
veerle
|
15-6-2015 20:24:09
mijn ervaring : kiezen trouwkleed : ze vroegen mij welke stijl ik wou hebben, na een beschrijving te hebben gedaan, kwamen ze met jurken aan die helemaal mijn goesting niet waren en totaal anders waren dan dat ik in mijn hoofd had. ze zeiden dat ik zoiets beter kon passen eerst want dat ik dat zo niet kon zien. na veel tegen werking van mezelf hadden ze na 3 kwartier door dat ik echt niet van plan was deze te passen. uiteindelijk is de stylist zelf erbij gekomen en deze heeft me dan wel prima geholpen maar de rest van het personeel was ook heel onvriendelijk en niet behulpzaam ( ze dringen graag hun eigen mening op )
we hadden ons vervoer daar ook geregeld. in onze overéénkomst stond duidelijk dat we konden annuleren voor de 6 maanden en ons voorschot konden terug krijgen. door wijzigingen in onze dagindeling moesten we dit helaas ook doen. toen ik belde deden ze moeilijk en kregen we ons geld niet terug. na een hele dag heen en weer te bellen mochten we het voorschot dat we hadden gegeven dan toch gebruiken voor bij hen iets anders te kopen. wat ik uiteindelijk niet correct vond gezien er op papier iets anders stond.
schoenen kwamen dan ook van daar: gezien mijn kleine maat moesten ze deze bestelling, na 5 weken wachten ( op internet heb ik ze binnen een week ) bleken ze verkeerde schoenen te hebben besteld dus nu in juli moet ik terug gaan.
een vriend van ons trouwt over 2 weken, zijn kostuum kwam ook van daar. vorig weekend had hij een afspraak om de laatste pas te doen want ze moesten nog wat aanpassen. toen hij toe kwam wisten ze niets van de afspraak. resultaat, het kostuum is nog steeds niet klaar en daarvoor heeft hij dan een uur moeten rijden.
we maken er het beste van omdat het moet, maar ik zou er nooit meer terug gaan. de opvolging gebeurd daar echt niet goed, het is daar net een fabriek.
|
|
Nadya
17-7-2015
|
15-6-2015 21:34:41
Ik ben daar geweest voor accessoires maar vond het daar bijzonder onaangenaam. De eerste dame die ik had was wel vriendelijk maar werd na 5minuten afgelost. Deze dame wist echt ni hoe ze kon helpen, was geen enkele meerwaarde nietegensstaande dat je daar niet alleen mag rondgaan. We zijn daar zee ontgoocheld en gedesillusioneerd buitengestapt. Nooit meer!
|
|
tanja
28-5-2016
|
16-6-2015 13:59:30
Ik ben daar vorig jaar naar de opendeurdag geweest: totaal onvriendelijk onthaal, de winkel is geen winkel maar bureaus die omgetoverd zijn tot een onoverzichtelijk en rommelig geheel. Overal nog verloren gezette dozen en uit de toon vallende rekken... Op de gelijkvloers stonden heel veel paspoppen met bruidsjurken, ahum,, ofwel paste het kleed niet voor de pop zodat de rits open moest blijven staan, ofwel waren ze domweg vergeten om de jurk te strijken. Ook stonden er hopen old-timers die er roestig uitzagen. Ik zou het niet durven riskeren om er 1 te huren, het leek me dat ze amper gestart zouden raken en dat je trouwjurk al vuil zou zien avorens je ingestapt zou geraken. Met andere woorden, aan mij zullen ze daar niks verkocht krijgen, aangezien mijn eerste indruk daar direct op een laag pitje stond.
|
|
Karine
17-12-2017
|
16-6-2015 21:53:08
Ik ben daar ook geweest, ook niet gevonden naar waar ik op zoek ben. Heeft er nog iemand goede adressen van bruidswinkels ?
|
|
Inge
7-8-2015
|
18-6-2015 9:21:57
pierre yves in aalst is geweldig :)
bruidsparadijs: ik sluit me hierbij aan. Speciaal naar daar gereden voor schoenen, er stonden mss 10 paar waarvan de helft er echt oud uitzag. Het ruikt er ook niet fris. Het is boven een leegstaand pand vol rommel en echt zo'n kantoorgebouw met tapijt. Heel erg donker en onaangenaam. Ik was blij dat ik mijn kleed daar niet gehaald had!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|