Terug naar overzicht
Dag CintiaAls je mij jouw e-mailadres bezorgt, kan ik jou wel enkele foto's bezorgen van het dessertenbuffet in D'hulhaege. Wij hebben er namelijk exact 1 maand geleden ons trouwfeest gedaan en het was perfect! Aantal personen 160 en er was méér dan genoeg voor iedereen. Er was zelfs nog over voor tijdens het dansfeest. Daar hoef je je dus alvast geen zorgen te maken ;-) én het was lékker!Voor het overige: het eten, de bediening, etc. alles was dik in orde!
Dag Charlotte, Ik heb al geprobeerd om een bericht te sturen in uw gastenboek, maar ik weet niet of het is toegekomen. Ik zou het alvast super vinden als je ons een foto'tje zou willen opsturen.
Dag CintiaSorry voor het late antwoord, maar ik vind jouwberichtje niet hoor.. Kan je jouw emailadres nog eens bezorgen ajb?Thx
Charlotte, zou je mij deze foto's ook eens kunnen bezorgen? Wij trouwen daar volgend jaar in april...
Hey, Mijn e-mailadres is: cintiakedekoster@hotmail.comIk vind het alvast super dat je de foto's wil doorsturen. Groetjes
Dag SanneUiteraard. Kan je jouw e-mailadres bezorgen ajb?Ik probeer de foto's vanavond door te sturen.. Groetjes
Hallo Charlotte, Is het gelukt om de foto's door te sturen? Ik heb niets ontvangen.