Terug naar overzicht
Beste Kelly, vanwaar ben je? Welk merk? Heb je foto's?groetjes Ann
Hoi Ann, ik ben van Asse.Je mag steeds je mail adres doorgeven dan kan ik je gerust een paar foto's doorsturen.Je mag ook altijd eens langs komen om een kijkje te nemen of eens te passen.Laat me maar iets weten!Groetjes,
hey piep, nu de kids terug naar school zijn kan ik me terug focussen op de trouw...ik ben van affligem, dus bij de deur, en mijn e mail is ah@annherreman.be...ik ben 1m68 en heb een maat 38/40.alhoewel ik niet echt gek ben van een buste zonder bandjes, wil ik toch graag eens kijken... ik voel me niet echt op mijn gemak zonder die bandjes...kan u mij nog even het merk doorgeven, dan weet ik ook in welke sfeer de jurk zit... ik zie heel graag het merk lady bird...hebt u ook een vraagprijs voor de jurk? mvgann
hey piep, nu de kids terug naar school zijn kan ik me terug focussen op de trouw...ik ben van affligem, dus bij de deur, en mijn e mail is ah@annherreman.be...
ik ben 1m68 en heb een maat 38/40.
alhoewel ik niet echt gek ben van een buste zonder bandjes, wil ik toch graag eens kijken... ik voel me niet echt op mijn gemak zonder die bandjes...
kan u mij nog even het merk doorgeven, dan weet ik ook in welke sfeer de jurk zit... ik zie heel graag het merk lady bird...
hebt u ook een vraagprijs voor de jurk?
mvg
ann