Terug naar overzicht
Hey Goele, hoeveel vragen jullie voor de huur? En van welke regio ben je? Heb je nog meer foto's van jullie eigen letters? Groetjes
Hallo Helene, stuur me misschien even een mailtje, dan stuur ik je wat meer info en foto's. Mijn emailadres is goelesmeyers@gmail.com.Groetjes,Goele
Hey Goele,Zou je naar mij ook wat informatie hierover willen sturen ajb? Mijn emailadres is vandenbroeck.sophie@gmail.comAlvast bedankt!Groetjes, Sophie
Goele,Kan je mij ook wat informatie sturen?pauwels.kelly@hotmail.com
Ik heb je een mailtje gestuurd Goele! :-)
heyla zou je mij ook wat informatie kunnen bezorgen?? Mijn email is lynntjeuh_29@hotmail.commercikus!!
Hallo, mij mag je ook de info bezorgen :) bedankt! willems.nina@yahoo.com
Mij mag je dit ook bezorgen: jessie_rotthier@hotmail.com
Je mag me ook de info bezorgen !! Vind het SUPER mooi !!! leten_ilse@hotmail.comAlvast bedankt
Je mag me ook de info bezorgen !! Vind het SUPER mooi !!! leten_ilse@hotmail.com
Alvast bedankt
ik heb je gemaild :)
Hallo,Graag ook naar timmermanmieke2@gmail.comAlvast bedankt!
Hallo,
Graag ook naar timmermanmieke2@gmail.com
Alvast bedankt!
Je mag ook wat info sturen naar katrijn_pauwels@hotmail.com :-)
Oh zo spijtig! We trouwen op dezelfde dag... Waar heb je dit gevonden?
Je mag de info ook doorsturen naar annot@hotmail.com Alvast bedankt! :-)
Ik zou ook heel graag meer informatie ontvangen op jammaers.dorien@gmail.com Bedankt!
Hallo,Wij trouwen op 14/8. Wat is huurprijs en zijn ze toevallig nog vrij die dag?GroetjesNathalie.beyen@skynet.be
Hoi Goele!Zouden wij ook wat meer info over de huurprijs van de letters en een fotootje kunnen toegestuurd krijgen?Alvast bedankt!!mestach_lien@hotmail.com
Hey!Kan je mij ook wat meer informatie sturen.Dit is mijn email clauryssen@hotmail.comBedankt!
Dag GoeleVerhuren jullie dit nog steeds? Ik zie je berichtje nu pas, aangezien ik deze zomer trouw.Je mag de info sturen naar anneleen_cuyvers@hotmail.comBedanktAnneleen
Verhuur je deze nog?Stuur naar djdimi3@hotmail.com prijs + welke regio.