Terug naar overzicht
Wij dansen op 'thuis' van Guus Meeuwis =). Past voor beide vinden we :).
ik volg mee, vind ik ook een moeilijke keuze. Wij willen ook een nummer dat kan dienen om met beide ouders te dansen en toch geen 'love song' is.
Wij hebben het tweede liedje op you are van dolly parton gedanst. Het derde was stevie wonder. I just cal to say i love you.Succes!
HeyWij hebben of beter gezegd ik😏 heb gekozen voor Heartland met I loved her firstWat ik ook zeer prachtige teksten vind is Because you loved me. Als ik deze tekst hoor denk ik meteen aan mijn groot ouders en dan komen de traantjes dus hebben we om die reden deze niet gekozen En dan Josh Groban met you raise me up vind ik ook wel toepasselijk Grtjes Sofie
Maak het ook niet te moeilijk, indien je er niet uit geraakt, kies een track waar de ouders graag op dansen, of die ze goed kennen. Mvg
wij hebben gekozen voor You Raise Me Up van Josh Groban. Dit liedje zegt alles vinden wij. Ook hadden we Because You Loved Me maar hebben de knoop doorgehakt en hebben voor het andere gekozen.Grtjes Sandra
Inderdaad "you raise me up" is heel toepasselijk en pakkend tegelijk. Een heel goede keuze.
You are so beautiful van joe cocker, omdat dat de tijd is van je ouders en dat het gevoel is dat zij die dag hebben als ze naar hun kind kijken dat trouwt ...
Onze openingsdans is endless love en daarna dans ik met mijn papa en hij met zijn mama op het liedje ti amo omdat mij papa van Italiaanse afkomst is. We dansen alleen met hun want ik heb geen contact meer met mijn mama en mijn schoonpapa is al jaren geleden overleden. Dus wij dansen de Slow uit met de persoon waar wij heel veel van houden. En in het gemeentehuis kom ik binnen met mijn papa die ook mijn getuigen is op het liedje I love her first. Telkens ik de 3 liedjes hoor komen steeds weer de tranen echt raar.
Bedankt allemaal !
wij gebruiken engel zonder vleugels als bedankliedje voor de ouders, we zeggen erbij dat het vooral gericht is op de mama's maar dat de papa's zich er zeker ook in zullen herkennen. Een echt liedje over beide ouders denk ik niet dat je vlug gaat vinden, behalve bedankt lieve ouders van vader abraham dan...Groetjes Dorien