Terug naar overzicht
Hallo,
Het is nog een heel eindje voordat we trouwen, maar ik had toch graag al een paar adresjes om een trouwkleed te kopen. Of misschien beter laten maken?
Ik hoop het graag van jullie! Ik ben van regio West-Vlaanderen.
Groetjes,
Mieke
Hei Mieke,Couture Elena uit Deinze is een aanrader. Supervriendelijke ontvangst en ook de verdere afhandeling (pasbeurten) verliepen erg vlot. Ze zijn totaal niet opdringerig qua accessoires (ik heb hier niet achter gevraagd en zelf begonnen ze er ook niet over). Over twee weken mag ik mijn jurk gaaf afhalen. Ben benieuwd !Groetjes,Nele
Héél tevreden van Els Lucienne uit Ieper! Je voelt u er onmiddellijk op uw gemak en geen nummer!
Achter De Schermen in HerzeleNet mijn review gepost over hun... een echte topperwww.achterdeschermen.be Enorm aangenaam verrast door hun uitgebreid assortiment bruidskledij en suitekledij... Ik kon gewoon niet kiezen :-)))
alle effe geleden maar mijn jurk kwam van la tiara en niks van lof daarover...Is natuurlijk wel in antwerpen maar een dagje antwerpen is altijd leuk he (niet ver van de meir :) )
alle effe geleden maar mijn jurk kwam van la tiara en niks van lof daarover...
Is natuurlijk wel in antwerpen maar een dagje antwerpen is altijd leuk he (niet ver van de meir :) )
Ik kan je November Styling (www.novemberstyling.be) aanraden! Zij heeft mijn droomjurk ontworpen en ik was super tevreden van de service. Alles tot in de puntjes zoals dat moet. Het is wel een eindje rijden voor jou maar de moeite om de afstand af te leggen. Succes alvast
Alvast bedankt voor alle info dames!Alles suggesties welkom
Alvast bedankt voor alle info dames!
Alles suggesties welkom
Els Lucienne uit Ieper, zou ze elke bruid aanraden. Mijn trouwkleed heb ik daar gekocht en heel, heel tevreden. Super service!
Hoi,Neem zeker ook hier eens een kijkje naarhttp://www.2dehands.be/kleding-accessoires/dameskleding ... :) wil je meer foto's of info, kan je gerust mailen naar de.man.stephanie@hotmail.comDe jurk is toepasselijk voor maat 36 tot zelf maat 40 want er is iemand deze recent komen passen :)