Terug naar overzicht
Hallo,
Wij trouwen 20-08-16 en zijn nu volop zalen aan het bezoeken.
Op dit moment twijfelen wij tussen 2 zalen: Chateau de la Motte in Gelmen en 't Veilinghuis in Sint-Truiden.
Is er recent nog iemand op een huwelijksfeest in 1 van deze 2 zalen geweest of heeft iemand zelf hun trouwfeest daar georganiseerd.
In chateau hebben we eigenlijk een beetje alles: foto locaties binnen en buiten, het feest en een bruidssuite wordt ons ook aangeboden, enkel het eten ken ik hier niet?
In het Veilinghuis weet ik dan weer wel dat het eten super is, maar dan moeten we weer zoeken naar een fotolocatie, slapen is niet echt nodig ....
Iemand die ons een handje kan helpen :-) dank je wel!
Groetjes Tanja en Peter
Misschien mag ik je als DJ vragen ook eens te kijken naar de ligging van de dansvloer, nodigt die uit voor een party of minder?Hoe zit het met de geluidsinstallatie: moet je die huren, wat is de kwaliteit?Het is al een tijdje geleden, ik noem geen zaalnamen, maar de geluidsinstallatie was daar ergens: heel goedkoop en ik moest compleet in het rood...dus met vervormd geluid draaien of te stil...trok op niets, uitleg omtrent hun installatiewerking kreeg ik van de kok.Gelukkig had ik mijn eigen speakers ook bij...en heb daarmee verder gedraaid.mvg
Dag Tanja en Peter,anders moet je ook eens een kijkje komen nemen bij ons in Hof ten Steen ; )Wij geven jullie vrijblijvend een rondleiding .Neem zeker een kijkje op www.hoftensteen.be Met vriendelijke groeten,Jorunwww.hoftensteen.be