Terug naar overzicht
Dag Elise, Wij trouwen volgend jaar in het fabriekspand in Roeselare. Het is het volledige gebouw dat je huurt dacht ik ... Ze delen de grote zaal wel in naargelang de capaciteit die je nodig hebt want anders is die wel heel groot ... Anneke is zeer professioneel en wanneer je haar iets vraagt zal ze direct antwoord geven om je verder te helpen. Men neemt ook zeker de tijd om geïnteresseerde koppels te ontvangen voor een bezoek ! Wij trouwen op zaterdag en dan bedraagt de huur er ( als ik me niet vergis ) 1750 euro - Je hebt dan wel tafels en stoelen ter beschikking - en in het fabriekspand betaal je ook geen 21 % btw extra. Dranken zijn er rechtstreeks van de brouwer ipv. een forfait wat ook wel interessant is. Ik dacht nu wel dat het goedkoper was om de zaal op vrijdag te huren. Wij voorzien ons feest 24 september volgend jaar en de zaal ligt al vast van in januari ( toen was dit het ENIGE weekend die nog vrij was in september 2016 .. ), misschien best even polsen of jullie datum nog beschikbaar is :-) Groetjes en SUCCES !Jolien