Terug naar overzicht
Hallo iedereen
Gisteren zijn wij onze ceremoniebus gaan bekijken en de chauffeur heeft ons aan het twijfelen gekregen over het al dan niet te trouwen met een ceremoniemeester..
Wat zijn jullie ervaringen? Hebben jullie wel of geen ceremoniemeester genomen en is alles vlot verlopen?
Groetjes
Stefanie
Hoi Stefanie, Wij hebben initieel ook getwijfeld! Maar...Ik wou optimaal genieten, mij nergens iets van aantrekken, mijn vrienden/ familie wou ik niet vervelen met stomme taakjes en toch moest alles perfect verlopen... Dus hebben we besloten dat die 500 euro het verschil ook niet meer zou maken en idd met ceremoniemeester gewerkt! Het was super... Hij hielp met de dagindeling, originele ideeën, loste probleempjes op (gasten die er plots stonden en hadden afgezegd ed).Ik zou het dadelijk opnieuw doen...Moest het in Limburg zijn: Valere Peeters is een super aangename man! Groetjes Evy
Het hoeft niet altijd verkeerd af te lopen, maar ik heb af en toe toch al wat chaos en verwarring gezien bij huwelijken zonder ceremoniemeester.mvg
HalloOok wij hebben lang getwijfeld om een ceremoniemeester te nemen, maar toch supertevreden dat wij het gedaan hebben! Deze maakt echt wel een verschil en zorgt ervoor dat iedereen goed weet wat hij/zij moet doen. Wij kozen voor Dominique Devolder (uit Kuurne)
indien je een ceremoniemeester zoekt mag je me steeds een berichtje sturen : veerle.vleminckx@skynet.be