TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Véronique
16-6-2007
|
7-2-2007 8:53:43
Hallo Natalie,
Ik zou me er niets van aantrekken en gewoon terug naar de winkel gaan voor die schoenen. Als je dat echt niet ziet zitten moet je eens bij andere bruidswinkels informeren waar ze ook Linea verkopen, daar zullen ze waarschijnlijk ook wel dezelfde schoenen hebben. Ikzelf heb ook hele mooie schoenen van Linea gezien toen ik mijn kleed ben gaan kiezen maar ze hadden ze niet meer in mijn maat. Ik ga eens bij Van Loock in Zandhoven kijken, heb daar schoenen gezien in dezelfde kleur. Als ze niet goed zitten ga ik gewoon de schoenen van Linea halen in een andere bruidswinkel. En in het slechtste geval ga ik naar een conceptstore van Linea.
Groetjes, Véro
|
|
Lieve
1-9-2006
|
7-2-2007 9:32:03
Hey,
je kan die ook kopen in die grote schoenwinkel in Roeselare, maar ik ken de naam van die winkel jammer genoeg niet meer.
In Antwerpen, bij Le Chapeau hebben ze deze schoenen zeker ook, net als in de meeste winkels waar ze Linea verkopen denk ik.
En in uiterste nood is er altijd nog de concept store van Linea in Brugge.
Maar ik zou eigenlijk gewoon terug gaan naar Leuven, wat jij daar koopt, daar hebben zij toch geen zaken mee?
Groetjes, Lieve
|
|
Els
26-5-2007
|
7-2-2007 9:51:12
Hey Natalie,
Bij Le Chapeau in Antwerpen hebben ze inderdaad ook een (grote) collectie schoenen. Ikzelf heb mijn kleed daar gekocht (eveneens een Marylise)en heb daar meteen ook mijn schoenen gekocht. Passen er perfect bij (weet wel niet meer wel merk, ik dacht Gabriella en nog iets) en hebben wel wat weg van de Linea schoenencollectie.
Van Loock in Zandhoven staat ook inderdaad gekend voor bruidsschoenen.
Veel succes met de zoektocht, Els (eveneens 26/05/2007)
|
|
Lieve
1-9-2006
|
7-2-2007 10:38:35
Hey,
ah ja, voila, die winkel in Roeselare heet Gabrielli of zo. Zij hebben nog andere merken die heel sterk lijken op de schoenencollectie van Linea.
Groetjes, Lieve
|
|
Véronique
31-8-2007
|
7-2-2007 12:33:24
Dag allemaal,
Inderdaad volgens mij vind je die gewoon ook overal waar ze linea verkopen, maar ik heb zelf een vraagje. Weten jullie hoeveel schoenen van Linea ongeveer kosten? Toen ik voor de eerste keer ben gaan passen in Merksem gaven ze me schoenen om er eens onderaan te doen, en dat waren er van Linea met achter de voet een badje dat meerekt, die zaten supergoed! Maar ik heb eerlijkgezegd wat schrik van de prijs...
Groetjes, Véronique (Mechelen)
|
|
Véronique
16-6-2007
|
7-2-2007 12:46:07
@Véronique
De schoenen van Linea die ik gezien heb waren €175. Volgens de verkoper bij Cermo liggen de prijzen van deze schoenen tussen €150 en €190. Ik ben eens in de etalage bij Van Loock gaan kijken en heb identiek dezelfde schoenen gezien als die van Linea (toch het modelletje en kleur die bij mijn jurk zouden passen) maar dan van een ander merk en die kwamen op €155.
Groetjes, Véro
|
|
nancy
7-6-2007
|
7-2-2007 14:06:57
Hallo, in het bruidshuisje in Merksem hebben ze ook vele schoenen van Linea raffaelli! Ik bestelde er de mijne! veel succes! Nancy
|
|
Jessika
27-7-2007
|
7-2-2007 15:17:10
Hei nathalie!
Ik snap je wel, ik zou het in eerste instantie ook niet echt durven, maar uiteindelijk ben jij toch klant en kunnen ze aan jou iets verkopen. (het is ook van september geleden he)Ik zou gewoon eerst terug gaan naar linx en als ze ze niet hebben in je maat of zo dan inderdaad verder kijken in andere lineaverkooppunten. go for it!
|
|
tinneke
1-1-2007
|
7-2-2007 16:24:36
oei, ik heb daar gewoon niet aan gedacht. Geen mooie schoenen gevonden bij Pierre Yves, dus gewoon naar ander winkeltje gegaan in Gent waar ik wel mooie schoenen vond. Niet eens bij stilgestaan...
|
|
bieke
18-5-2007
|
7-2-2007 17:48:13
Ik zou gewoon naar Linx gaan en doen alsof je daar nog nooit geweest bent. Zeg gewoon dat je op zoek bent naar bruidsschoenen en nog nergens mooie gevonden hebt. Dat de collectie van Linea je wel aanstaat en dat je daarom eens komt kijken of zij iets hebben. Zij gaan je echt niet meer herkennen volgens mij hoor van de vorige keer. Ik heb schoenen van linea bij Cermo gehaald: 185 euro. Eigenlijk toch allemaal duur hè...
succes en veel moed om er toch langs te gaan. groetjes Bieke 180507
|
|
Sissi
26-5-2007
|
8-2-2007 8:54:50
Hey,
Ik zou gewoon bij Linx gaan en vragen naar die schoenen. Toch beter dat ze een paar schoenen verkopen dan dat ze niets verkopen? Wat heb je uiteindelijk te verliezen? Je ziet die mensen toch nooit meer. Ik had ook schoenen aangehad van Linea Raffaelli. Ik vond ze te duur (175 e), maar achteraf gezien wou ik ze toch kopen. Bleken ze niet meer bestelbaar of te vinden in andere winkels.
Ik ben dan bij Van Loock geweest en heb daar schoenen gevonden van Luca Renzi voor 136 e. Het paar van Raffaelli waar ik zo naar op zoek was kostte daar (identiek hetzelfde maar van Luca Renzi) 125 e, maar ze hadden mijn maat niet meer.
De meeste bruidswinkels hebben wel schoenen van Raffaelli. Moesten ze uw maat niet meer hebben vraag dan de naam van het model en bel desnoods naar verschillende bruidswinkels.
Ik dacht ook dat ik geen andere mooie meer zou vinden maar dat is dus wel gelukt. Uiteindelijk ben ik nu heel blij met mijn keuze.
Veel succes ermee!
Groetjes, Sissi
|
|
Natalie
26-5-2007
|
8-2-2007 9:08:59
Bedankt allemaal voor jullie reacties! Ik ga dan toch maar al mijn moed bij elkaar rapen en bij Linx langsgaan...
Natalie
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|