TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Elien
|
24-6-2015 20:33:58
Hoi !! Wij trouwen op dezelfde dag als jullie :) Wel in de antwerpse kempen :) Onze feestzaal ligt ook al vast, de gemeente ook. De fotograaf is een vriend van ons dus dat is normaal ook al wel in orde :) Nu gaan we de volgende stapjes doen en dat is getuigen vragen en vrienden vragen die enkele "taakjes" willen doen. Groetjes
|
|
lynn
16-9-2016
|
25-6-2015 17:31:02
heyla! wij trouwen week na jullie van ons is al geregeld : de zaal (nog geen eten,nog tevroeg voor)de fotograaf en voorschot al betaald en gemeente sta ook al vast maar de rest moeten we gaen regelen in mei, getuigen gevraagd,bruiskindjus ook in orde:D mijn kleed wordt gemaakt door de vriendin van mijn schoonvader en de ringen zijn ook al beslist :D ik ben er vre vroeg bij omdat ik ind plaatsr gezeten heb en heel veel kunnen regelen hebben. nog veel plezier bij het regelen van jullie trouw!! Ik kan niet wachten tot onze dag!
|
|
Nadège
10-9-2016
|
26-6-2015 14:31:40
Hey!
Wij trouwen ook op dezelfde datum! Wij zijn ook een aantal zalen gaan bezoeken die jij was gaan bezoeken (den hof, park van beervelde en kasteel van zwijnaarde) maar wij kozen uiteindelijk voor domein 't meersdael!
Bij ons ligt enkel de zaal nog maar vast :)
Groetjes en veel plezier met plannen!
Nadège
|
|
Kimberly
10-9-2016
|
26-6-2015 23:13:06
Wij trouwen ook op 10 september 2016 en sinds vandaag ligt onze feestzaal vast. We hadden meteen een goed gevoel en prijs-kwaliteit ligt heel goed, dus waarom twijfelen.
De getuigen hebben we ook al gevraagd.
Maandag gaan we naar het gemeentehuis, de datum vastleggen.
Spannend allemaal hé.
Veel succes nog allemaal met jullie dag te regelen.
|
|
Libertyke
15-10-2016
|
29-6-2015 10:03:24
Sorry dat ik even stoor met mijn vraag, maar ik zie dat de meesten al bij de gemeente zijn langsgeweest voor hun trouwdatum, maar ik lees toch overal dit dit pas 6 maand op voorhand kan??
Wij trouwen in oktober 2016, en als ik het zo lees komen we dus gigantisch achter?? Onze getuigen zijn wel al gevraagd, dus dat is toch al iets...
|
|
debby
10-9-2016
|
29-6-2015 17:30:56
De aangifte van je huwelijk dient te gebeuren ten vroegste 6 maanden en minstens 14 dagen voor de geplande huwelijksdatum. Er zijn dus veel gemeenten die pas vanaf die 6 maanden hun datum willen vastleggen. Bij onze gemeente zijn ze echter heel soepel, heb even gebeld en mailtje gestuurd en datum was vastgelegd in hun agenda. Vanaf april mogen we dan officieel aangifte gaan doen. Bel eens naar je gemeente misschien is dit voor jullie ook wel mogelijk. Mijn getuige heb ik ook al gevraagd en ze had tranen in haar ogen Had haar grote doos gegeven met allemaal ballonnen in. Aan één van de ballonnen was er een klein jurkje vastgemaakt aan de andere een brief met versje en vraag of ze getuige wou zijn en aan een derde ballon was er een doosje vastgemaakt met oorringen er in. Ondertussen van mijn getuige ook hele leuke verrassing gekregen namelijk een paar cadeautjes op het gekende principe something old, something new, something borrowed and something blue. Mijne toekomstige gaat het dit weekend vragen
|
|
Libertyke
15-10-2016
|
30-6-2015 10:16:55
Bedankt voor de tip! Ik zal zeker eens informeren bij ons, vanaf wanneer we de datum kunnen vastleggen!
Leuke manier om je getuige te vragen!!!
Ik heb ook veel denkwerk gehad over hoe ik het ging aanpakken, en toen ik het hen uiteindelijk vroeg, vonden ze het heel origineel, en werden ze ook wat emotioneel ;-))
Ik had een soort mini-draaiboekje gemaakt, van wat er allemaal nodig is op een huwelijksfeest, maar opzettelijk mijn twee getuigen ervan tussen gelaten, om dan op het laatste aan te geven dat er nog iets/iemand heel belangrijk ontbrak. Dan mochten ze een cadeautje opendoen: een speciaal armbandje, met de vraag of ze mijn getuigen wilden zijn :) Ikzelf, mijn mama & mijn twee getuigen hebben hetzelfde armbandje, wat leuk zal zijn om te zien op onze huwelijksdag zelf :)
|
|
Elien
|
30-6-2015 15:01:39
Ik ging toevallig bij onze gemeente mijn nieuw paspoort afhalen en ik heb toen gevraagd of dat al kon en ze zeiden: oh ja tuurlijk eerst is eerst e ;) ik schrijf het al in de boek. Dus bij deze was dat ook ineens vastgelegd :)
|
|
Kimberly
10-9-2016
|
1-7-2015 22:04:59
Wij zijn maandag naar het stadhuis van Mortsel geweest. En daar kan je echt pas 6 maand op voorhand de dag vastleggen. Er worden geen uitzonderingen gemaakt. Wij willen trouwen op 10 september 2016, dus op 10 maart gaan wij sowieso terug naar het stadhuis om meteen vast te leggen. Wel jammer natuurlijk, want september is een drukke maand om te trouwen en wij willen echt op die dag trouwen.
|
|
Brenda
10-9-2016
|
6-7-2015 22:51:23
Wij trouwen ook op 10 september 2016 en hebben ook al het gemeentehuis kunnen vastleggen. Het officiële is ook pas 6 maanden voor de datum maar we staan toch al in de agenda ;-)
|
|
Sabrina
10-9-2016
|
28-7-2015 10:23:44
Ook wij trouwen op 10 september 2016! Bij ons is het de Lozen Boer in Lochristi geworden. We waren op slag verliefd!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|