Nu Online
Momenteel zijn er 640 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Spray tanning

24-6-2015 20:20:58
Hey,
Heb vandaag spray tanning laten doen, ik moet zeggen... Ben zeer tevreden
Ik kon kiezen tussen 4 tinten van zeer licht tot zeer bruin. Maar aangezien ik nogal wit ben van natuur heb ik gekozen voor de 2de tint, heb geen plekken of strepen,
Mijn complimenten aan instituut enjoy in Aalst
Grtjes Sofie

Sofie
27-6-2015
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1295

Jolien
30-4-2016
 Meld misbruik11-7-2015 5:10:03

Hallo,

Even een vraagje.
Heb ook spray tanning als eens geprobeerd zodat ik kon zien hoe het was.
Ik kwam echt super mooi bruin, maar moest het s'avonds afspoelen onder douche.
Resultaat, ben terug even wit als voordien.

Moest je dit ook doen?

Groetjes

Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik13-7-2015 21:19:12

hey,

nee ik mocht zeker en vast de avond van de tanning niet douchen, omdat het gevaar op vlekken dan te groot is, of zoals bij jouw het geval was,dat je kleurtje weg is

ik moest ook de avond voordien mijn haar wassen (zodat ik dit niet na de tanning moest doen) ook scrubben en ontharen moest ook de avond voordien gebeuren

ik heb het woensdag laten doen om zaterdag dan te trouwen, maar naar mijn persoonlijke mening had ik de mooiste kleur de vrijdag

wat ik wel donderdag en vrijdag gedaan heb is vluchtig een douche genomen zeker en vast niet uitgebreid omdat ik bang was voor vlekken te op mijn huid te maken

grtjes sofie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...