TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Angie
14-7-2009
|
7-2-2007 10:37:46
Hey Lindsay,
Wij gaan ook cd's gebruiken. We willen nogal uiteenlopende genres gebruiken en heel specifieke nummers dus ik denk dat cd dan de gemakkelijkste oplossing is. Ik vind het trouwens geen must zo'n live groepje, dan geef ik persoonlijk mijn geld liever aan iets anders.
Groetjes,
Angie 14/07/07
|
|
Sarah
15-9-2007
|
7-2-2007 10:54:36
Hoi Lindsay, wij kozen wel voor live muziek, ik vind dit toch iets extra.. Wij hebben ook zelf alle liedjes gekozen in overleg met het groepje.. En ze zijn steengoed !
Veel succes
|
|
Kirsten
9-6-2007
|
7-2-2007 11:02:22
Hey Lindsay,
Wij hebben ook voor een CD gekozen. Ik wil de originele versie van de liedjes die we gekozen hebben (en dus niet door iemand anders gezongen). Daarom gebruiken we een CD. De huwelijksmissen waar ik de laatste jaren naartoe geweest ben, waren trouwens allemaal met CD; dat is dus zeker niet abnormaal ofzo..
Groetjes, Kirsten 09/06/2007 www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
|
|
Katrien
19-5-2007
|
7-2-2007 11:03:56
Hallo Lindsay,
wij hebben ook voor live muziek gekozen. Onze priester verbiedt het gebruik van CD's dus hadden ook niet veel keuze. Live muziek vind ik ook iets extra's hebben. het is persoonlijker vind ik en geeft een beetje warmte aan de viering...
groetjes, Katrien
|
|
Véronique
16-6-2007
|
7-2-2007 11:19:33
Hi Lindsay,
Wij hebben ook voor cd's gekozen. Heb eerst wel geïnformeerd voor live muziek maar we vonden het redelijk duur. We hebben via onze ceremoniemeester iemand geboekt die voor de installatie en de muziek zorgt.
Groetjes, Véro 16/6/2007 http://veroenbilly.trouwen.com
|
|
Véronique
31-8-2007
|
7-2-2007 12:29:25
Hey Lindsay,
Bij ons ligt het nog niet helemaal vast, maar ik ga vragen aan een nonkel van mij die supergoeie jazz speelt op saxofoon (eventueel ook altsax, dwarsfluit) of hij in onze mis iets wilt spelen, en mijn broer is gitaar aan het leren, maar of hij tegen dan ver genoeg zal zijn, dat weet ik niet. In ieder geval, de overige liedjes zullen er op cd zijn. Maar ik vind het wel een emotioneel gegeven dat het iemand uit mijn eigen familie zou zijn die iets live komt brengen...
Groetjes, Véronique (Mechelen)
|
|
Isabel
11-8-2007
|
7-2-2007 12:56:17
Hallo,
bij ons is het met live muziek en cd's. Ons intredelied is op cd en dan nog één ander lied. Voor de rest zorgen 3 collega's en de ouders van één van mijn kleutertjes (ben kleuterleidster) voor de live muziek. Ik ben superblij dat zij dit willen doen. Niet zo duur en toch wel speciaal dat het die mensen zijn waar we toch een vriendschap mee hebben. Het zal emotioneel zijn maar superleuk!
Groetjes, Isabel
|
|
Wendy
5-5-2007
|
7-2-2007 13:25:19
Dag Lindsay,
Wij trouwen dezelfde dag als jullie! Wij hebben ook live-muziek gekozen, omdat we dat toch ook iets extra's vinden hebben. En we hebben de mensen die we geboekt hebben al aan het werk gezien in een huwelijksmis, en dat was echt om kippevel van te krijgen, zo mooi. Maar dat is elk zijn eigen keuze natuurlijk.
Groetjes,
Wendy 5.5.07
|
|
Marie-Joëlle
|
7-2-2007 13:52:31
Hallo Lindsay!
Voor het geval je toch voor live muziek in de kerk zou gaan: mijn echtgenoot en ik hebben daar ruime ervaring in! Kijk eens op www.beautiful-live.be .
groetjes,
Beautiful Live
|
|
Veroniek
|
7-2-2007 13:56:22
Hoi Lindsay
Wij twijfelen tussen 3 zaken: - CD (maar ik zou dat liever niet hebben, ik hoor zo graag livemuziek en een CD daar kan je elke dag naar luisteren, maar dat is mijn idee natuurlijk hé!) - Iemand laten komen zingen met instrumenten erbij. - Koor, dat is goedkoper en héél mooi.
We zijn er echt nog niet uit!
Groetjes Veroniek 20 07 2007
|
|
Jessika
27-7-2007
|
7-2-2007 15:22:44
hey lindsay!
Wij hebben ook voor live muziek gekozen en is inderdaad behoorlijk duur (400€ als ik me niet vergis). Maar dat is iets persoonlijks hoor, ik ben er van overtuigd dat cd's ook heel mooi kunnen zijn. Er is ook bij ons een liedje bijvoorbeeld die ik eigenlijk liever van de echte zanger zou horen dan van het livegroepje maar ja... doe gewoon wat voor jou het 'speciaalst' zal zijn! Jessika
|
|
Sissi
26-5-2007
|
8-2-2007 8:44:21
Hey,
Ook wij hebben voor live muziek gekozen omdat we vinden dat dat toch iets meer heeft. Maar als jullie een cd ok vinden waarom dan niet. Je vindt ook goedkopere mensen hoor (vb. 150 e).
Veel succes met uw keuze!
Groetjes, Sissi
|
|
Stephanie
21-4-2007
|
8-2-2007 12:46:42
Hey Lindsey,
wij hebben gekozen om live en cd te doen. een goeie vriend van ons kan zeer mooi zingen, onder begeleiding van zijn gitaar. hij zal 2 nummertjes zingen. de rest van de muziek staat op cd (4 of 5 liedjes)omdat ze voor ons een bepaalde betekenis hebben en herinnering oproepen, willen we ze graag origineel horen. ook ziet onze vriend het niet zo goed zitten om vb de roos van Ann Christie en ti amo van Umberto Tozzi te zingen :):)! vandaar onze keuze.
groetjes, Stephanie
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|