Terug naar overzicht
Ik heb wel interesse in een foto!
Zou ik ook een foto mogen? Michlmbrcht@gmail.com :-) dankje!
Hoi Sofie, heb jij een e-mailadres waarheen ik de foto's kan sturen?
ik wil ook graag een foto :-) gwenny_vdbogaert@hotmail.com
ook graag een foto voor mij aub.evelinevanhemelrijk@hotmail.com
ook graag een foto voor mij aub.
evelinevanhemelrijk@hotmail.com
Ik wil ook wel graag een foto...
Annelies, ik wil ook gerust een foto als het nog niet weg is. virginie.dierick@gmail.com
Indien nog te koop. Graag ook een mailtje met foto. Via privé bericht aub.
Ik wil zeker een foto sturen in een privé bericht maar kan iemand me vertellen hoe ik dit doe via deze website? Als ik naar een profiel ga en klik op 'stuur een bericht' komt er geen extra kader te voorschijn. Bizar...
Dag Annelies,Ik kan jou ook geen privé bericht sturen, vreemd. Probleem is dat ik niet graag mijn emailadres op het internet zet...Gr,Cynthia
Dag Annelies,
Ik kan jou ook geen privé bericht sturen, vreemd. Probleem is dat ik niet graag mijn emailadres op het internet zet...
Gr,
Cynthia
Kan u mij ook een foto opsturen aub? simonATnyanko-nekokaPUNTbe
Dat begrijp ik, ik doe dat ook niet gemakkelijk. 😀 Maar ik heb wel een oplossing, ik heb een extra e-mailadres van een bijkomende opleiding dat in september vervalt. Ik stel voor dat diegene die een foto willen naar dit e-mailadres een mailtje sturen en dan krijgen jullie de foto via reply: Annelies.Schoenmakers@UGent.be. Zie zo! Groeten, Annelies
Heb je de loper nog? X
Dag AnneliesIk ben erg geïnteresseerd in de loper, is deze nog te koop?
Is dit nog steeds beschikbaar ? Kan je me een foto sturen aub? Heb ook interesse. leten_ilse@hotmail.comBedankt.
Is dit nog steeds beschikbaar ? Kan je me een foto sturen aub? Heb ook interesse. leten_ilse@hotmail.com
Bedankt.